کتر عابد نقیبی و دکتر شهباز محسنی به عنوان اعضای شورای نظارت بر نامگذاری اماکن و معابر انتخاب شدند.

فرماندار سقز: توسعه فرهنگی بر سایر مولفه های توسعه مقدم است 
فرماندار ویژه و نایب رییس شورای فرهنگ عمومی سقز با بیان اینکه بحث فرهنگ بسیار گسترده و از جوانب مختلف قابل بررسی است، تاکید کرد: جبهه فرهنگ اسلامی در برابر هجمه های دشمنان باید تقویت شود.
 
به گزارش کردپرس؛ علی اکبر ورمقانی در جلسه شورای فرهنگ عمومی با بیان اینکه رسیدن به مدینه فاضله بسیار سخت ودشوار است تصریح کرد: پیروی از راه دین اسلام و دستورات دینی، دسترسی به مدینه فاضله را آسان خواهدکرد.
ورمقانی افزود: توسعه فرهنگی مقدم بر سایر توسعه ها است و برای تقویت فرهنگ عمومی باید ارزش ها در جامعه ارتقا یابد.
او با عنوان اینکه، ارتقای فرهنگ تک تک افراد در ارتقای فرهنگ عمومی تاثیر به سزایی دارد، استدلال کرد:  ضرورت دارد همه جامعه در راستای اعتلای فرهنگ عمومی جامعه مشارکت داشته باشند.
امام جمعه و رییس شورای فرهنگ عمومی شهرستان سقز هم بیان کرد: آشنا کردن جوانان با دستورات الهی، کجروی را کاهش خواهد داد
ماموستا عبدالرحمان حسین زاده یادآورشد: عده ای از جوانان و نوجوانان که به افعال منکر می پردازند با دستورات صریح دینی پیرامون نهی دین اسلام از این کردارها، آشنایی کامل ندارند.
در ادامه این جلسه، علی محمدیان و  ماموستا محمود ابن الخیاط به ترتیب به عنوان شخصیت های فرهنگی و دینی جهت شرکت در جلسات شورای فرهنگ عمومی و ماموستا دکتر عابد نقیبی رییس مرکز بزرگ اسلامی و دکتر شهباز محسنی رییس دانشگاه آزاد اسلامی سقز به عنوان اعضای شورای نظارت بر نامگذاری اماکن و معابر با پیشنهاد و رای اعضا انتخاب شدند.

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



تاريخ : شنبه 7 آذر 1394برچسب:, | 17:41 | نویسنده : دکتر عابد نقیبی |
value=