مدیر مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور:ارتقای سطح علمی روحانوین منطقه، اولویت مرکز بزرگ اسلامی است

مدیر مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور:ارتقای سطح علمی روحانوین منطقه، اولویت مرکز بزرگ اسلامی است

نصرتی

مدیر مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور گفت: ارتقای سطح علمی روحانیون منطقه و تلاش برای رفع مشکلات آن ها اولویت مرکز بزرگ اسلامی است.
به گزارش آوای امین، حجت ‌الاسلام علی‌ اکبر نصرتی در مراسم تودیع و معارفه مدیر مرکز بزرگ اسلامی سقز، اظهار داشت: تلاش روحانیون در راستای وحدت در کردستان بسیار خوب بوده است.
وی افزود: روحانیون در مسئوولیت ها و وظایف خود باید مهارت و توانایی کافی را داشته باشند تا بتوانند راه سعادت و خوشبختی را در جامعه رواج دهند.
حجت الاسلام نصرتی گفت: رهبر فرزانه انقلاب اسلامی ، استان کردستان را یک استان فرهنگی نامیده‌ اند و همه باید در حفظ این عنوان ارزشمند همکاری کنیم.
وی ادامه داد: ایمان، اخلاق و کارآمدی در نظام مقدس اسلامی همواره در رأس مسئوولیت ‌هاست و مسئوول جدید مرکز بزرگ اسلامی شهرستان سقز هم در راستای این مهم حرکت خواهد کرد.
نصرتی توجه به نیازهای معنوی و دینی جامعه را بسیار مهم برشمرد و گفت: روحانیون باید وظیفه ارشاد و راهنمایی مردم را به خوبی انجام داده و راه سعادت، ایمان و تقوا را به مردم نشان دهند.
مدیر مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور عنوان کرد: شهرستان سقز یک شهرستان ویژه است و همواره تعیین مسئوول برای مرکز بزرگ اسلامی این شهرستان دارای ویژگی‌ های خاصی بوده و در این راستا بسیار حساس عمل کرده ‌ایم.
وی افزود: علمای این شهرستان همواره در راه ارتقای مسائل دینی مردم با دلسوزی عمل کرده‌ اند و همواره یاری گر مردم بوده اند.
حجت الاسلام نصرتی در پایان اضافه کرد: مدیر جدید مرکز بزرگ اسلامی شهرستان سقز که فردی عالم و آگاه به مسائل دینی، شرعی و سیاسی است، یک فرد مدیر و فعال است که از همه انتظار می ‌رود با وی در زمینه ی ترویج مسائل دینی و معنوی مردم همکاری کنند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



تاريخ : یک شنبه 22 شهريور 1394برچسب:, | 15:4 | نویسنده : دکتر عابد نقیبی |
value=