آیت الله نوری همدانی:
جنگ آل سعود علیه یمن با هدف امنیت رژیم صهیونیستی است
آیت الله نوری همدانی: هدف دشمنان از لشگرکشی عربستان به یمن این است که اسرائیل و آمریکا در حاشیه ای امن قرار بگیرند.
 
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا) به نقل از حوزه نیوز، آیت الله نوری همدانی، از مراجع تقلید،  ظهر امروز در دیدار با جمعی کارمندان سپاه انصار و وزارت دفاع گفت: جنگ بین حق و باطل یک جنگ همیشگی است و مستکبران و طرفداران باطل هیچگاه آرامش اهل ایمان را نمی پذیرند.
 
این مرجع تقلید افزود: طرفداران نظام سلطه بیماری خود بزرگ‌بینی و زیاده خواهی دارند و به همین دلیل وجود انقلاب اسلامی و آزادی خواهان مانع خود می بینند و در صدد از بین بردن آن هستند.
 
آیت الله نوری همدانی خاطرنشان کرد: مستکبران در طول تاریخ همیشه با انبیا و اولیا در تضاد بودند و حتی خود را بزرگتر از آنها می دیدند. امروز نیز غربیان نمی خواهند اسلامی وجود داشته باشد؛ البته مشکل آنها با اسلام اصیل است.
 
ایشان با بیان اینکه دشمنان سعی دارند از مسلمانان برای از بین بردن اسلام استفاده کنند اظهار داشت: دشمنان در برنامه جدید خود عربستان را به جان یمن انداختند؛ هدف آنها این است که اسرائیل و آمریکا در حاشیه ای امن قرار بگیرند زیرا با برادرکشی مسلمانان دیگر فضایی برای جنگ با اسراییل و ابرقدرت ها وجود نخواهد داشت.
 
این مرجع تقلید تأکیدکرد: در این زمانه بیش از هر روز دیگری، نیازمند وحدت بین مسلمانان هستیم؛ همه مسلمانان باید متحد شوند و از توان خود برای مقابله با دشمنان استفاده کنند.

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



تاريخ : سه شنبه 22 ارديبهشت 1394برچسب:, | 21:2 | نویسنده : دکتر عابد نقیبی |
value=