نماینده ولی فقیه در استان کردستان تأکید کرد؛ خدمات مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور به ۳۵۰ میلیون شافعی مذه

نماینده ولی فقیه در استان کردستان تأکید کرد؛ خدمات مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور به ۳۵۰ میلیون شافعی مذهب جهان تسری یابد

تودیع فراشی و معارفه نصرتی (11)

نماینده ولی فقیه در استان کردستان تأکید کرد؛ خدمات مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور به ۳۵۰ میلیون شافعی مذهب جهان تسری یابد
نماینده ولی فقیه در استان کردستان بر توسعه کمی و کیفی فعالیت‌های علمی، آموزشی و پژوهشی در مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور تأکید کرد و گفت: باید خدمات این مرکز علاوه بر اهل سنت داخل به ۳۵۰ میلیون شافعی‌مذهب جهان تسری یابد.
به گزارش آوای امین از سنندج، حجت‌الاسلام سیدمحمدحسینی شاهرودی ظهر روزدوشنبه در مراسم معارفه مدیر جدید مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور در سنندج اظهار داشت: مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور از یادگارهای امام راحل بوده و نهادی است برای اخوت و همدلی هرچه بیشتر بین مذاهب اسلامی لذا باید روز به روز شاهد توسعه فعالیت‌های آن باشیم.
وی افزود: هم‌اکنون ۳۵۰ میلیون نفر از مسلمانان جهان پیرو فقه امام شافعی(رض) هستند و مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور نیز با توجه به اینکه فعالیت‌های آن به روحانیون و طلاب شافعی مذهب کشور است می‌تواند علاوه بر نیازهای داخل کشور به مسلمانان شافعی مذهب جهان نیز خدمت ارائه نماید.
نماینده ولی فقیه در استان کردستان تصریح کرد: باید روحانیون در مسیر روشنگری مردم حرکت کنند و مردم را با توطئه‌ها و دسیسه‌های دشمنان آشنا کنند.
حجت‌الاسلام شاهرودی افزود: انقلاب اسلامی ایران یک فکر نو را به جهانیان ارائه کرد و به همه جهانیان نشان داد که مبانی اسلامی و الهی نیز می‌تواند در قالب حکومتی سیاسی به ایفای نقش بپردازد و روزبه روز نیز بر اقتدار این حکومت اسلامی افزوده شود.
وی خاطرنشان کرد: باید زمان شناس باشیم و توطئه‌های دشمنان را در خصوص ایجاد اختلافات قومی، زبانی و نژادی با دقت رصد کنیم.
مسئول مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور تصریح کرد: توسعه و تعالی مسلمانان با همدلی و هم‌زبانی و ایجاد الفت در بین آنان فراهم خواهد شد و دشمنان در این راستا با تمام توان می‌کوشند که الفت بین مسلمانان ایجاد نشود.
حجت‌الاسلام شاهرودی افزود: روحانیون وظیفه سنگینی را در خصوص روشنگری مردم در برابر توطئه‌های دشمنان برعهده دارند و در این راستا نیز مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور دارای جایگاه ویژه‌ای است.
وی در ادامه سخنان خود از خدمات حجت‌الاسلام فراشی مدیر سابق مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور تقدیر کرد و گفت: حجت‌الاسلام نصرتی مدیر جدید این مرکز نیز از خادمان و روحانیون مبارز و انقلابی بوده و خدمات شایان توجهی را در زمان پیروزی انقلاب اسلامی، هشت سال دفاع مقدس و تبیین ارزش‌های انقلاب اسلامی انجام داده است.
نماینده ولی فقیه در استان کردستان اظهار داشت: طی چند سال اخیر تلاش‌های بسیاری برای توسعه زیرساخت‌های آموزشی، پژوهشی و فرهنگی مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور صورت گرفته است و امیدواریم در سال ۹۴ نیز شاهد تقویت این تلاش‌ها و خدمات باشیم.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



تاريخ : سه شنبه 22 ارديبهشت 1394برچسب:, | 20:47 | نویسنده : دکتر عابد نقیبی |
value=