تأکید وزیر کشور به نقش مهم روحانیون اهل سنت در جلوگیری از سوء استفاده دشمن از اتفاقات اخیر مهاباد
 
تأکید وزیر کشور به نقش مهم روحانیون اهل سنت در جلوگیری از سوء استفاده دشمن از اتفاقات اخیر مهاباد

 



 

به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی شورای برنامه ریزی مدارس علوم دینی اهل سنت، روز دوشنبه 21 اردیبهشت، عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور در حاشیه نشست استانداران در جمع خبرنگاران درباره حادثه اخیر مهاباد و مرگ دختر جوان مهابادی در سقوط از ساختمان هتل توضیحاتی داد.

رحمانی فضلی در تشریح جزئیات حادثه  گفت: این موضوع از جهات مختلف قابل بررسی است و تأکید می کنم که در حالت کلی این موضوع امری شخصی بوده و هر نوع رابطه متوفی با فرد به عنوان خواستگاری یا رابطه شخصی در شرایطی منجر می شود که به خاطر ترس سعی کند از پنجره هتل به بیرون برود اما کنترل خود را از دست داده و به بیرون پرت می شود.

وی به اقدامات رسانه های معاند در این زمینه اشاره کرد و گفت: این امر مسئله شخصی بود که تبدیل به یک مسئله سیاسی شد و با دروغ پردازی رسانه های معاند سعی داشتند نشان دهند که این فرد عنصر امنیتی بوده که در حال حاضر نیز این فرد در خدمت نیروی های نظامی است و باید تأکید کنیم که نه نیروی سیاسی و نه امنیتی بوده بلکه وی برای ارزیابی خدمات رفاهی هتل ها فعالیت می کرده است.

رحمانی فضلی در ادامه تأکید کرد: آنچه در این زمینه مهم بود تحریک افکار عمومی بود که عده ای جمع شدند و جمعی دیگر از مردم هم از روی کنجکاوی حاضر شدند که این منجر به اجتماع وسیعی شد که ما نگران بودیم دشمنان از این فضا استفاده نکنند که به فضای امنیتی تبدیل شود لذا از روحانیون محلی و امام جمعه های محلی استفاده کردیم تا با مردم صحبت کنند و فرماندار شهر که از بومیان بود با مردم صحبت کردند و آنها با خویشتن داری فراوان سعی در حل موضوع داشتند لذا از نیروی انتظامی نیز به خاطر خویشتن داری تشکر می کنیم.

وی همچنین ضمن تشکر از صدا و سیمای شهر مهاباد گفت: از سپاه نیز به دلیل اینکه اعلام آمادگی در زمینه مبارزه با معاندین کردند  تشکر می کنیم واز رسانه  ها نیز تقاضا داریم در این زمینه حقایق را منتقل کنند.

وزیر کشور اضافه کرد: اگر بی تدبیری در مهاباد پیش می آمد شاهد ناامنی زیادی بودیم و مجدداً از مردم جوانان و بزرگان این شهر تشکر می کنیم لذا گروه بازرسی را به محل فرستادیم تا از ابتدا همه چیز را مورد بازرسی قرار دهند.

توليدي دبيرخانه


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



تاريخ : سه شنبه 22 ارديبهشت 1394برچسب:, | 20:41 | نویسنده : دکتر عابد نقیبی |
value=