برگزاری مراسم بزرگداشت روز شوراها در پیرانشهر

برگزاری مراسم بزرگداشت روز شوراها در پیرانشهر

برگزاری مراسم بزرگداشت روز شوراها در پیرانشهر

به گزارش کوردپیام، به مناسبت بزرگداشت روز ملی شوراها مراسمی با حضور فرماندار پیرانشهر، شوراهای بخش مرکزی و لاجان و شورای اسلامی شهرستان و شهرداریها  و مسئولان ادارات شهرستان در مجتمع فرهنگی هنری پیرانشهر برگزار شد.

اردوان نوسودی فرماندار پیرانشهر در ابتدای مراسم ضمن عرض خیر مقدم و تبریک روز شوراها گفت: شوراها نهاد مهمی برای ایجاد پلی میان مردم دولت هستند و در آیات قرآن و احادیث نیز به امر مشورت بسیار توصیه شده است که به برکت انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی این امر در کشور ما نهادینه شده است .

نوسودی اظهار کرد: پاس داشت روز شوراها پاس داشت مردم است و مهمترین جنبه یک حکومت، مردمى بودن آن است و مردم با اعتبار یافتن و شرکت در امور است که نقش واقعى خود را پیدا می کنند.

 وی همچنین از همکاری خوب اعضای شورای اسلامی شهر در پیشبرد اهداف شهرداری تقدیر کردند.

فرماندار پیرانشهر نقش شوراها در شهر را بسیار مهم ارزیابی کرد و گفت: شوراها سعی کنند در پیشبرد اهداف خود اتحاد و همدلی را حفظ نمایند و با شور و مشورت امورات را به پیش ببرند .

سید انور حسینی  رئیس شورای اسلامی شهرستان  پیرانشهر نیز در سخنانی از برنامه های شورا در سال جدید نام برد و گفت: همکاری مردم ما را در ادامه این راه امیدوار تر می کند و همه سعی اعضای شورای اسلامی شهر بر آن است تا با همسویی در کنار یکدیگر مسائل و مشکلات را پیگیری و مرتفع نمایند.

وی همکاری بیشتر مسئولین شهرستان با شورای اسلامی شهر را خواستار شد و یاد آور شد: از شروع فعالیت آقای کامران فاتح بعنوان شهردار پیرانشهر  آرامش خوبی را شاهد بوده ایم و اقدامات بسیار خوبی در سطح شهر اجرا شده است.

سلیم نادری رئیس شورای اسلامی شهر پیرانشهر گزارشی از عملکرد شهرداری را ارائه نمودند و در این میان از شهردار پیرانشهر درخصوص مدیریت خوب ایشان در خصوص تحقق بودجه سه برابری نسبت به سال قبل، وضعیت مطلوب اسفالت معابر تحت عنوان نهضت آسفالت، جدولگذاری و پلاک بتنی گسترده بی نظیر معابرو سایر پروژه های عمرانی تقدیر و تشکر نمود و گزارشی از پروژه های عمرانی شهرداری یپرانشهر را به شرح ذیل ارائه نمودند .

1-      احداث تقاطع  هم سطح دانش با سه دهنه پل 12  متری

2-      احداث فرهنگسرای بزرگ شهرداری با مساحت 3600 متر در دو طبقه

3-      احداث مجموعه بزرگ گردشگری و تفریحی پارک جنگلی با مساحت 21 هکتار

4-      توسعه فضای سبز محلات شهری

5-      خرید و نصب مبلمان شهری

6-      زیبا سازی شهری و طرح های هنری

7-      ساماندهی و اسفالت ورودی های شهر از طرف نقده ( بلوار ارتش ) از طرف جاده سردشت ( بلوار صلاح الدین ) ورودی مرز تمرچین، ورودی جاده کاسورده

وی همچنین به تدوین بودجه سال 94 اشاره نمودند که با استفاده از جذب سرمایه گذار خصوصی بودجه شهرداری به حدود 38 میلیارد تومان افزایش پیدا کرده است .

در پایان مراسم از تعدادی از شوراهای اسلامی شهر و روستا تجلیل شد.

انتهای پیام /

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



تاريخ : سه شنبه 22 ارديبهشت 1394برچسب:, | 20:34 | نویسنده : دکتر عابد نقیبی |
value=