صدور حکم اعدام شیخ نمر النمر خلاف فقه مذاهب خمسه است
دکتر نقیبی در گفتگو با کوردپیام:

صدور حکم اعدام شیخ نمر النمر خلاف فقه مذاهب خمسه است

دکتر نقیبی در گفتگو با کوردپیام:صدور حکم اعدام شیخ نمر النمر خلاف فقه مذاهب خمسه است   

دکتر ماموستا عابد نقیبی اساتید فقه و مبانی حقوق و از محققین مجمع جهانی تقریب بین مذاهب اسلامی و در گفتگو اختصاصی با کوردپیام صدور حکم اعدام تعزیری شیخ نمر النمر از علمای برجسته شیعی و منتقد رژیم آل سعود را به شدت محکوم کرد و گفت:  بی شک حرکت عظیم و بیداری اسلامی در منطقه و دنیای اسلام، حرکتی بزرگ به سمت و سوی محرومین و مستضعفان از یوغ طاغوت و استکبار است.

وی اظهار کرد: این حرکت بیداری اسلامی مورد انزجار و بدخلقی استکبارگران بوده و خواهد بود.

مسئول مرکز بزرگ اسلامی پیرانشهر افزود: با وجود قرن ها تاریکی و خفقان آزادی بیان، در شبه جزیره عربستان که توسط حاکمان از خدا بی خبر و طاغوتی و مستکبر آل سعود که فرزند نامبارک جاسوس پیر (انگلیس) هستند، بوجود آمده؛ که شبانه روز در جهت ایجاد اختلاف بین شیعه و سنی و بدنامی مسلمانان در جهان تلاش می کنند.

استاد فقه و مبانی حقوق و از محققین مجمع جهانی تقریب بین مذاهب اسلامی تصریح کرد: امروز مشاهده می کنیم که حکم اعدام شیخ نمر که حکمی سیاسی و غیر شرعی است و به صورت ناعادلانه و خلاف فقه مذاهب خمسه، صادر کرده اند اینجانب بعنوان یک شافعی مذهب و متولی روحانیون اهل سنت این عمل ناشایسته را محکوم و از جامعه جهانی خواستار لغو حکم و از مجامع جهانی خواستار برخورد با قضیه هستم.

وی اظهار کرد: به یقین این حرکت ناجوانمردانه که برخواسته از ناکامی دشمنان اسلام و پیروزی های پی در پی مسلمانان در کشورهای یمن، لبنان، سوریه و عراق است.

مسئول مرکز بزرگ اسلامی پیرانشهر افزود:انشاءالله در آینده نه چندان دور خبر  نوید بخش و زوال قریب الوقوع گروه های تندرو و تکفیری در راس آنها گروه داعش خواهیم بود.

ماموستا نقیبی با اشاره به نفرت و انزجار خود از این گونه اقدام وقیحانه در عربستان و یمن گفت:  سکوت خفت بار مدعیان حقوق بشر و مجامع بین المللی نشان از وابستگی سازمان حقوق بشر و سازمان بین المللی از این مدعیان دروغین است.

 

انتهای پیام /

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



تاريخ : سه شنبه 22 ارديبهشت 1394برچسب:, | 20:29 | نویسنده : دکتر عابد نقیبی |
value=