عربستان بداند آمریکا همیشه دشمن مسلمانان بوده
امام جمعه پیرانشهر:

عربستان بداند آمریکا همیشه دشمن مسلمانان بوده

عربستان بداند آمریکا همیشه دشمن مسلمانان بوده   

به گزارش کوردپیام، ماموستا نقیبی رئیس مرکز بزرگ اسلامی پیرانشهر قبل از شروع خطبه های نماز جمعه این هفته  ضمن محکوم کردن جنایات سعودی‌ها علیه مردم مسلمان و مظلوم یمن، اظهار کرد منشاء و ریشه تمام ظلم‌ها در یک جاست و آنجا امریکا است لذا باید همه شعار مرگ بر آمریکا را بلندتر فریاد بزنیم.

ماموستا دکتر عابد نقیبی  با انتقاد از سکوت مجامع بین المللی در مقابل جنایات سعودی ها، تصریح کرد: چرا سازمانهای بین المللی به ظاهر حامی حقوق بشر، این روزها فقط تماشاگرند و در مقابل این جنایات آشکار و ضدانسانی سکوت کرده اند.

وی با اشاره به نقش حمایتی امریکایی‌ها در چراغ سبز نشان داده به سعودی ها برای حمله به یمن، خاطرنشان کرد: حاکمان سعودی به سادگی خون زنان و کودکان بی دفاع یمنی را می ریزند و جنایت می کنند و سران آمریکایی به روشنی از این جنایات حمایت می کنند.      

 نقیبی همچنین، به سکوت کشورهای اسلامی در قبال این جنایات اشاره و اظهار کرد: برخی کشورهای اسلامی در برابر این مسلمان کشی که آل سعود در یمن به راه انداخته اند، سکوت اختیار کرده اند.

ملا ماموستا مصطفی محمودی در خطبه‌های نماز جمعه  پیرانشهر با اشاره به وضعیت فعلی مردم یمن اظهارکرد: خیر و شر موضوعاتی هستند که گاهی جنبه فردی، گاهی جنبه جمعی، گاهی جنبه کشوری گاهی دارای جنبه جهانی هستند که عربستان صعودی با ایجاد این جنگ و کشتار غیرنظامیان یمن بغض و کینه را در میان مردم به وجود آورده و در حال گسترش آن است.

وی بیان کرد: در این میان آمریکا و اسراعیل که حامیان همیشگی جنگ و ستیز هستند عربستان را همراهی می‌کنند ولی لازم است که عربستان بداند آمریکا همیشه دشمن مسلمانان بوده و خواهان ایجاد اختلاف و دشمنی در میان آنان است.

محمودی با اشاره به روز جهانی صلیب‌سرخ و تبریک این روز گفت: این افراد کسانی هستند که به هنگام گرفتاری‌ها با حداقل توان خود مردم را یادری می‌کنند چرا که می‌دانند کمک بی‌منت و داشتن احساسات خیرخواهانه محبت و صمیمیت را در جامعه گسترش می‌دهد.

وی تصریح کرد: احسان و کمک به خلق خداوند که آیات و روایات ما مسلمانان نشان دهنده ارزش و اهمیت این موضوع از دید خداوند و ائمه معصومین(ع) را دارد یکی از راه‌هایی است که انسان را به خداوند متعال نزدیک می‌کند و او را در زمره بندگان نیکوکار خداوند قرار می‌دهد.

محمودی با اشاره به آیات و روایات قرآنی بیان کرد: انسان بنده  احسان است و لازم است که در تمام کارهایی که انجام می‌دهد خلوص نیت داشته باشد چراکه خداوند به احسان و نیکوکاری و رعایت عدالت در بین مردم تاکید بسیاری دارد.

امام‌جمعه پیرانشهر افزود: کمیته امداد امام خمینی(ره)، مراکز خیریه، بسیج سازندگی سپاه شهدا به خصوص سپاه شهدای پیرانشهر و مردم نیکوکار و خیراندیش از جمله مؤسسات  افرادی هستند که در جهت اعتلای فرهنگ نیکوکاری و کمک به نیازمندان در جامعه سعی و تلاش می‌کنند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



تاريخ : سه شنبه 22 ارديبهشت 1394برچسب:عربستان بداند آمریکا همیشه دشمن مسلمانان بوده, | 20:24 | نویسنده : دکتر عابد نقیبی |
value=