حکام عربستان سعودی پادشاهی را بر دین واقعی اسلام ترجیح می دهند/آمریکایی ها دو سره سود می برند
مسئول مرکز بزرگ اسلامی پیرانشهر در گفتگو با کوردپیام:

حکام عربستان سعودی پادشاهی را بر دین واقعی اسلام ترجیح می دهند/آمریکایی ها دو سره سود می برند

 ماموستا عابد نقیبی اساتید فقه و مبانی حقوق و از محققین مجمع جهانی تقریب بین مذاهب اسلامی گفت: حکام عربستان سعودی پادشاهی را بر دین واقعی اسلام ترجیح می دهند.

حکام عربستان سعودی پادشاهی را بر دین واقعی اسلام ترجیح می دهند ماموستا دکتر عابد نقیبی مسئول بزگ اسلامی پیرانشهر    

دکتر ماموستا عابد نقیبی اساتید فقه و مبانی حقوق و از محققین مجمع جهانی تقریب بین مذاهب اسلامی و مسئول مرکز بزرگ اسلامی شهرستان پیرانشهر در گفتگو اختصاصی با کوردپیام گفت: در حمله عربستان به یمن همه مسلمانان واقع بین جهان در خصوص این حمله ابراز انزجار خود را اعلام کردند.

وی اظهار کرد: سالهاست عربستان بعنوان یک مستعمره خود به یمن نگاه می کند و به هیچ وجه  نخواسته که مردم خودشان سرنوشتشان را تعیین کنند.

مسئول مرکز بزرگ اسلامی شهرستان پیرانشهر افزود: حکام عربستان سعودی پادشاهی را بر دین واقعی اسلام ترجیح می دهند چون پادشاهی برای آل سعود مهمتر از اسلام است و کشورهای عربی هم سو با عربستان برای حفظ نظام پادشاهیشان همان تفکر را دارند.

عضو محققین مجمع جهانی تقریب بین مذاهب اسلامی تصریح کرد: عربستان سعودی برای آنکه جامعه جهانی را با خود همراه کند، آمده رنگ و بوی مذهبی به قضیه داده است در صورتی که اصلا موضوع مذهبی نیست بلکه ملت مسلمان یمن می خواهند به دست خود سرنوشتشان را تعیین کنند.

ماموستا نقیبی عنوان کرد: متاسفانه بعضی از مسلمانان نادان و خارجی های دشمن اسلام و بیداری اسلامی این اندیشه حکام نوکر امریکا را ترویج می دهند که به آن رنگ و بوی مذهبی و جنگ مذهبی بدهند.

وی اظهار کرد: توفانی که عربستان به راه انداخته و اینکه جامعه عربی و کشورهای اسلامی از موضع ما حمایت می کنند تحقق نیافت چرا که مجلس پاکستان اجازه نداد که پاکستان نیروی زمینی به یمن اعزام کند.

مسئول مرکز بزرگ اسلامی شهرستان پیرانشهر افزود: این نشان از این است که هم مصر و پاکستان برخورد دوگانه با موضع داشتند ولی متاسفانه مصر نیروی هوایی و دریای فرستاد ولی از فرستادن نیروی زمینی خودداری کرد.

کشورهای اسلامی از اعتماد به آمریکا بهره ای نمی برند

عضو محققین مجمع جهانی تقریب بین مذاهب اسلامی گفت: کشورهای اسلامی از اعتماد به غرب و امریکا بهره ای نمی برند که همیشه در طول تاریخ به اثبات رسیده است و امروز نیز هم به روشنی نتیجه اقدامات غرب در منطقه را که به ضرر اسلام است می بینیم.

وی تصریح کرد: تحولات بعضی از کشورهای منطقه و فعالیت وحشیانه گری های تروریست از جمله داعش در عراق و سوریه که اگر ما مسلمانان دست پنهان دشمن را در این قضایا نبینیم خود را فریب داده ایم.

امریکایی ها دو سره سود می برند

ماموستا نقیبی افزود: صهیونیست ها و بسیاری از دولت های غربی و بیش از همه شیطان بزرگ امریکا از این اتفاقات خوشنودند و تصمیم ندارند داعش را بخاطر منافع خود و فروختن ابزار جنگیشان و سود کلان های نفتی تمام کنند.

وی تصریح کرد: آنها در خرد کردن ابزار جنگیشان دو سره سود می برند چون ثابت شده همان تسلیحاتی که به نیروهای اقلیم کردستان عراق داده اند همان نوع اسلحه دست گروهای تروریست داعش هم هست.

کشورهای اسلامی باید برای جهان اسلام تصمیم بگیرند

مسئول مرکز بزرگ اسلامی شهرستان پیرانشهر افزود: برخی از نمونه وحشی گری داعش که در کشت و کشتار مسلمانان بی گناه و کودکان و این همه روحانیون اهل سنت و قصد اولیه این گروه تروریستی برای تسلط بر بغداد، اربیل و سلیمانیه این سوال اساسی برای ما مطرح می کند که چه کسانی از این جریان ها پشتیبانی مالی و تسلیحاتی می کنند؟ بیگانه ها قطعا نمی خواهند این مسئله حل شود بنابراین این کشورهای اسلامی هستند که باید برای این مسئله تصمیم بگیرند ولی متاسفانه تصمیم جمعی و سازنده ای در خصوص یمن و داعش توسط کشورهای عربی گرفته نمی شود.

ماموستا نقیبی گفت: قضایای یمن یکی دیگر از مشکلات جهان اسلام است که  دشمنان اسلام با حملات هوایی به جان و ومال و کودک کشی مردم افتاده اند مردمی که خودشان می خواهند تصمیم بگیرند برای نمونه 20 حزب داخل یمن متعهد شدند که سرنوشت خود را خودشان تعیین کنند.

وی اظهار کرد: موضع جمهوری اسلامی در خصوص تمام کشورها از جمله یمن مخالفت با دخالت خارجی است بنابراین از نظر ما راه حل یمن نیز دخالت نکردن خارجی ها و توقف حملات علیه مردم بی گناه این کشور است بنابراین این یمنی ها هستند که باید برای کشورشان تصمیم گیری بکنند.

کشورهای که رنگ و بوی مذهبی به جنگ یمن می دهند سخت در اشتباهند

مسئول مرکز بزرگ اسلامی شهرستان پیرانشهر افزود: حادثه عظیم بیداری عمومی اسلامی که منشا آن الگو برداری از جمهوری اسلامی ایران است و عطش ملت ها برای اسلام را علت اصلی حساسیت دشمنان اسلام در مقابل این بیداری است.

عضو محققین مجمع جهانی تقریب بین مذاهب اسلامی گفت: کشورهای که رنگ و بوی و جنگ مذهبی به آن می دهند که گویا جنگ شیعه و سنی در یمن است سخت در اشتباهند چون سالهاست مردم مسلمان یمن بصورت مسالمت آمیز زندگی می کنند و هیچ اختلافی با هم نداشته اند و ازدواج در بین آنها رایج است و شیعه های زید بن علی (ع) با اهل سنت نزدیک ترند همچنان که نزدیک ترین مذهب به مذهب امام جعفرصادق(ع) شافعی مذهب ها هستند و این یک حقیقت است که امام شافعی شاگرد امام صادق بوده است.

وی تصریح کرد: اگر مسلمانان جهان فرمایشات مقام معظم رهبری را گوش دهند و به آن عمل کنند عزت، اقتدار برای جهان اسلام برخواهد گشت می بینیم امروز با رهبری حکیمانه مقام معظم رهبری نظر به اینکه همه شیطنت های که غربی ها انجام داده اند و این همه هزینه کرده اند تا میان اهل تسنن و تشیع ایران اختلاف ایجاد کنند  ولی باز هم متحد ترین مسلمانان جهان اهل تشیع و تسنن ایران هستند که هیچ گونه مشکلاتی نداشته، نداریم و نخواهیم داشت. 

انتهای پیام /

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



تاريخ : یک شنبه 6 ارديبهشت 1394برچسب:, | 13:49 | نویسنده : دکتر عابد نقیبی |
value=