دادستان ویژه ی روحانیت غرب کشور: خط ولایت راه نجات است

دادستان ویژه ی روحانیت غرب کشور: خط ولایت راه نجات است

همایش 21 بهمن (4)

دادستان ویژه ی روحانیت غرب کشور به دستاوردهای عظیم انقلاب اسلامی در عرصه‌های مختلف اشاره کرد و گفت: توطئه‌های استکبار در برابر عزم راسخ ملت ایران راه به جایی نخواهد برد.
به گزارش آوای امین از سنندج، حجت‌الاسلام اکبر بیگلری در همایش منطقه‌ای امام خمینی(ره) احیاگر سنت نبوی در سنندج اظهار داشت: امام خمینی(ره) حاکمیت آموزه‌های دینی در جامعه ی ایران را زنده کرد و به مردم مسلمان ایران هویت اسلامیشان را بازگرداند.
وی افزود: امروز ایران اسلامی ام‌القرای جهان اسلام بوده و همه کشورهای اسلامی به نوعی از ایران الگومی‌پذیرند.
دادستان ویژه ی روحانیت غرب کشور تصریح کرد: هر حرکت حق‌ به جانبی که در دنیا بروز می‌کند از برکت انقلاب اسلامی ایران است.
حجت‌الاسلام بیگلری خاطر نشان کرد: باید به این مهم توجه کرد که برای حاکم‌شدن آموزه‌های اسلامی در کشور هزینه‌های بسیاری شده است و بیداری اسلامی شکل گرفته شده در جهان نیز ناشی از ارزش‌ها و آرمان‌های والای انقلاب اسلامی ایران است.
وی افزود: در طول تاریخ اسلام همواره دشمنان کوشیده‌اند تا مسلمانان را از مسیر عزت و اقتدار دور سازند و اهداف شوم خویش را بر مسلمانان القا کنند.
همایش 21 بهمن (3)

حجت‌الاسلام بیگلری اظهار داشت: امام خمینی(ره) با روشنگری‌های خویش مردم مسلمان ایران را هدایت فکری می‌کردند و در نهایت نیز این انقلاب عظیم را به پیروزی رساندند.
دادستان ویژه روحانیت غرب کشور تصریح کرد: علما و روحانیون رهبران فکری مردم و چراغ هدایت اقشار مختلف جامعه هستند و باید این مهم را مدنظر قرار دهیم که هم‌اکنون دشمنان با سلاح مذهب به جنگ با مسلمانان آمده‌اند.
حجت‌الاسلام بیگلری افزود: امام خمینی(ره) با تأسی از سیره رسول‌الله(ص) امتی را تربیت کردند که در برابر تمامی سلاح‌های پیشرفته قدرت‌های بزرگ ایستادگی کردند و به جهانیان نشان دادند که آمریکا طبل توخالی بیش نیست.
وی خاطر نشان کرد: خط ولایت تنها راه نجات ما در برابر توطئه‌های روزافزون دشمنان است و باید همواره این مهم را مدنظر داشته باشیم.
دادستان ویژه روحانیت غرب کشور اظهار داشت: حفظ وحدت و انسجام بین اقوام و مذاهب اسلامی در کشور مهمترین سلاح در برابر توطئه‌های دشمنان بوده و باید همه ما در این راستا احساس مسئوولیت نماییم.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



تاريخ : سه شنبه 18 فروردين 1394برچسب:, | 13:49 | نویسنده : دکتر عابد نقیبی |
value=