توافق هسته‌ای دستاورد بزرگی برای مردم ایران است/ ملت ایران در عین تعامل از حقوق هسته‌ای کوتاه نمی‌آی
 
امام جمعه اهل سنت بندرعباس:
توافق هسته‌ای دستاورد بزرگی برای مردم ایران است/ ملت ایران در عین تعامل از حقوق هسته‌ای کوتاه نمی‌آیند

امام جمعه اهل سنت و جماعت بندرعباس با بیان اینکه توافق هسته‌ای دستاورد بزرگی برای مردم ایران است گفت: بیانیه لوزان به دنیا آموخت که ایرانیان اهل تعامل و گفتگو هستند ولی در عین حال از حقوق هسته‌ای خود کوتاه نمی‌آیند.



 

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی‌ فقیه در امور اهل‌ سنت هرمزگان، سیدعبدالباعث قتالی امام‌جمعه بندرعباس با اشاره به بیانیه هسته‌ای در لوزان سوئیس بین ایران و کشورهای 1+5 اظهار کرد: موفقیت هسته‌ ای باعث اتحاد و خوشحالی مردم ایران شده است و این امر در سایه تدابیر مقام معظم رهبری، پیگیری دولت تدبیر و امید و تلاش خستگی ناپذیر تیم مذاکره کننده و در رأس آن دکتر ظریف وزیر محترم امور خارجه تحقق یافت.

وی با بیان اینکه خواسته ملت ایران به رسمیت شناختن حقوق هسته‌ای بود گفت: به رسمیت شناختن حقوق هسته‌ای ملت ایران برای اسرائیلی‌ها و تندروهای آمریکا قابل تحمل نبود.

شیخ قتالی با بیان اینکه ملت ایران همیشه صلح طلب هستند تصریح کرد: به دنیا آموختند که اهل تعامل و گفتگو هستند ولی درعین حال از حقوق هسته‌ای خود کوتاه نمی‌ آیند.

امام‌ جمعه اهل‌ سنت بندرعباس افزود: غربیها در ابتدا به دنبال این بودند که خواسته خود را بر ملت ایران تحمیل کنند و از توان هسته‌ای ایران جلوگیری کنند، ولی وقتی همگرایی ملت و دولت را در ایران دیدند در برابر حقوق هسته‌ ای ایران کوتاه آمدند و آن را به رسمیت شناختند.

وی با اشاره به تلاش‌های خستگی‌ ناپذیر تیم مذاکره کننده ایران اظهار کرد: آنها نشان دادند در سایه تعهد و تخصص می‌توان حتی در بالاترین سطوح بین المللی حقوق خود را بدست آورد و از سو استفاده قدرت‌های بزرگ جلو گیری کرد.

روابط عمومي دفتر نماينده ولي‌ فقيه در امور اهل‌ سنت هرمزگان


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



تاريخ : سه شنبه 18 فروردين 1394برچسب:, | 13:44 | نویسنده : دکتر عابد نقیبی |
value=