همایش تکریم مادران وهمسران شهدا


همایش تکریم مادران وهمسران شهدا

به مناسبت سالروز وفات حضرت ام البنین (س) ، روز تکریم مادران و همسران شهدا  مراسمی با حضور مادران و همسران شهدا در نمازخانه بنیاد شهید و امور ایثارگران ترتیب یافت.

رئیس مرکز بزرگ اسلامی در این مراسم یاد و خاطره شهدا را گرامی داشت و نسبت به حفظ دستاوردهای انقلاب و تکریم مادران و همسران شهدا تاکید کرد.

 

ماموستا دکتر عابد نقیبی  نسبت به حجاب و عفاف تاکید کرد و افزود: زنان مسلمان خصوصا خانواده های معظم شاهد و ایثارگر باید در سنگر حجاب از خون شهدا دفاع کنند.

او شهدا را مظهر اقتدار و عزت ایران اسلامی خواند و اعلام کرد : امروزه پاسداری از خون شهدا و احترام گذاشتن به خانواده های شهدا وظیفه همگانی است.

ایشان حضرت ام البنین (س) را الگو و اسوه زنان مسلمان دانست و نسبت به الگوگیری در تمامی مراحل زندگی از آنحضرت تاکید کرد.

 

در ادامه آقای عبدالله سلیمانی رئیس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران عملکرد یکساله بنیاد شهید و خدمات رسانی به قشر معزز شهدا را ارائه کرد و افزود: به برکت خون شهدا امروز قله های افتخار را یکی پس از دیگری طی می کنیم و پرچم ایران اسلامی در دنیا برافراشته شده و عامی مستضعفان است.

ایشان اعلام کرد:  با تبعیت از آرمانهای والای امام راحل (ره) ، ضمن حفظ و حراست از ارزش های دینی و فرهنگی ایران اسلامی تمامی دسیسه های دشمن را نقش برآب می نماییم .


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



تاريخ : سه شنبه 18 فروردين 1394برچسب:, | 12:57 | نویسنده : دکتر عابد نقیبی |
value=