نشست مشترک مسئولین ارشد دفاتر نمایندگی ولی فقیه در مناطق قومی و سازمان تبلیغات اسلامی کشور


با حضور رییس شورای نمایندگان ولی فقیه در امور اهل سنت برگزار شد:
نشست مشترک مسئولین ارشد دفاتر نمایندگی ولی فقیه در مناطق قومی و سازمان تبلیغات اسلامی کشور

 



 

به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی دبیرخانه شورای برنامه ریزی مدارس علوم دینی اهل سنت، صبح امروز دوشنبه 6 بهمن ماه، نشست مشترک مدیران دفاتر نمایندگی ولی فقیه در مناطق قومی و سازمان تبلیغات اسلامی کشور، با حضور حجت الاسلام و المسلمین مروی - رییس شورای نمایندگان ولی فقیه در امور اهل سنت ، حجت الاسلام و المسلمین خاموشی - رییس سازمان تبلیغات اسلامی - ، حجت الاسلام والمسلمین عرب نیا-دبیر شورای برنامه ریزی مدارس علوم دینی اهل سنت- و مدیران کل تبلیغات اسلامی و دفاتر نمایندگی ولی فقیه در مناطق قومی برگزار گردید.

در این نشست مشترک که به منظور بررسی راهکارهای هم افزایی دو نهاد فرهنگی برگزار گردید، رییس شورای نمایندگان ولی فقیه در امور اهل سنت، افزایش همکاری های این دو نهاد فرهنگی را باعث تقویت اسلام، وحدت ملی و نظام مقدس جمهوری اسلامی دانست.

حجت الاسلام و المسلمین مروی، ضمن اشاره به تأکیدات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در خصوص خباثت دشمنان اسلام در فتنه افکنی و اختلاف انگیزی گفت: تنها گزینه ای که ده ها سال است بطور ثابت روی میز دشمنان اسلام بخصوص انگلستان قرار دارد، برانگیختن دعواهای قومی، مذهبی در جوامع اسلامی است.

وی افزود: با توجه به عمق خباثت دشمنان اسلام، متولیان فرهنگی کشور باید از تمام ظرفیت ها و ابزارهای لازم برای مقابله با این هجمه بهره برده و با افزایش همکاری ها، پرهیز از موازی کاری تشکیلاتی و تقویت هم افزایی جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی، بر توطئه های رنگارنگ دشمن فایق بیایند.

رییس شورای نمایندگان ولی فقیه در امور اهل سنت در ادامه، با اشاره به ماموریت های مشترک سازمان تبلیغات اسلامی و دفاتر نمایندگی ولی فقیه در مناطق قومی گفت: برگزاری نشست مشترک امروز، نقطه شروع و مطلع حرکتی مقدس است و جا دارد، دستگاه های فرهنگی مرتبط نیز، به برگزاری نشست های مشترک روی آورده تا ان شاء الله شاهد برطرف شدن مشکلات و افزایش کار آمدی جبهه فرهنگی انقلاب در حوزه های مختلف باشیم.

حجت الاسلام و المسلمین مروی، تجهیز به دانش مدیریت، برجسته سازی نقاط مشترک دینی و ملی، برگزاری نشست های تحلیل سیاسی با توجه به مقتضیات جهان اسلام و تلاش برای تبیین هر چه بهتر منویات و مواضع روشنگرانه مقام معظم رهبری در سطج جامعه را از جمله انتظارات شایسته و بایسته متولیان و برنامه ریزان این دو نهاد ارزشی و فرهنگی دانست.

رییس سازمان تبلیغات اسلامی کشور نیز ضمن اعلام آمادگی برای افزایش سطح همکاری های فی مابین دو نهاد فرهنگی، از تشکیل کارگروه مشترک در استانها و استفاده از ظرفیت سازمان تبلیغات اسلامی کشور جهت تحقق منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی خبر داد و گفت: تمام ظرفیت سازمان تبلیغات اسلامی، در راستای تقویت و استحکام مبانی وحدت ملی و انسجام اسلامی و پرداختن به دغدغه های ولی امر مسلمین جهان به کار گرفته خواهد شد و با افزایش سطح همکاری های بین ادارات کل تبلیغات اسلامی و دفاتر نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت، شاهد بروز موفقیت های بیشتری در تحقق منویات معظم له خواهیم بود.

دبیر شورای نمایندگان ولی فقیه در مناطق قومی نیز در این نشست، ضمن تقدیر از اهتمام رییس شورای نمایندگان ولی فقیه در امور اهل سنت، رییس، معاونین و مدیران کل تبلیغات اسلامی و دفاتر نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت مناطق قومی، افزایش همکاری های فی مابین سازمان تبلیغات اسلامی و دفاتر نمایندگی ولی فقیه در استان ها را فرصتی مناسب برای تقویت برنامه های هر دو دستگاه فرهنگی در خدمات رسانی به جوامع هدف دانسته و همفکری بیشتر و استفاده از ظرفیت های مشترک را عامل مهمی در کسب توفیقات مناسب تر دانست.

حجت الاسلام و المسلمین عرب نیا، ضمن اشاره به 52 محور اصلی جهت بررسی در کمیته های مشترک، از انعقاد تفاهم نامه همکاری های ادارات کل تبلیغات اسلامی و دفاتر نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت در سطح استان ها خبر داد.

لازم به ذکر است، در این نشست مشترک، مدیران استانی نیز به بیان دیدگاه ها، اعلام مشکلات و نقاط ضعف و قوت همکاری های دو نهاد در استانها پرداخته و آمادگی خود را جهت افزایش سطح همکاری های کاربردی اعلام نمودند.

توليدي دبيرخانه


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



تاريخ : چهار شنبه 15 بهمن 1393برچسب:, | 2:31 | نویسنده : دکتر عابد نقیبی |
value=