حجت الاسلام محمدباقر کریمی

حجت الاسلام محمدباقر کریمی

همایش گرامیداشت روز بسیج رسانه در ارومیه برگزار شد

       
 
همایش بسیج رسانه و گرامیداشت یاد و خاطره شهید رهبر و شهدای رسانه ای آذربایجان غربی در ارومیه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی آذربایجان غربی ، حجت الاسلام محمدباقر کریمی روز یکشنبه درهمایش بسیج رسانه و گرامیداشت یاد و خاطره شهید رهبر و شهدای رسانه ای آذربایجان غربی که با مشارکت اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی آذربایجان غربی و سپاه شهدا برگزار شد ، با برشمردن چندین ویژگی برای بسیجیان و فعالان بسیج رسانه گفت: تبیین گفتمان ولایت، دین شناسی، تقویت روحیه امید در مردم، احیاگر بودن ارزشهای انقلابی بودن، قانون مدار بودن، تقویت وحدت بودن، داشتن تقوای قلم، حرکت در مسیر رشد و تعالی کشور، تلاش در مسیر ارتقای دانش فنی، خلاقیت و ابتکار در تولید و سخن گفتن با استدلال و تلاش در راستای همگرایی و وحدت از خصوصیات بسیجیان به شمار می روند.

وی ادامه داد: ضروری است که بسیجیان بر اساس منویات مقام معظم رهبری حرکت کرده و زبانشناس و زمانشناس باشد.

وی افزود: کسی که در محور گفتمان ولایت قلم می زند باید دین شناس بوده و در این ارتباط بتواند تدابیر لازم را در حوزه رسانه با توجه به منویات مقام معظم رهبری اتخاذ کند.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی اضافه کرد: فعالان در حوزه رسانه نباید سستی و یاس را در جامعه تبلیغ کنند و ایجاد روحیه نشاط در مردم و جامعه از اهداف کسانی است که گفتمان امام(ره) و رهبری را دنبال می کنند.

وی اظهار کرد: تقویت فرهنگ ایثار و شهادت و حرکت در مسیر تحکیم بنیان خانواده از دیگر وظایف بسیجیان فعال در عرصه رسانه هستند.

حجت الاسلام کریمی با بیان اینکه همه موظفیم تا دولت را کمک کنیم، اضافه کرد: وظیفه ما امروز تحکیم وحدت و حفظ آن است و نباید اجازه داد با انتشار یک مطلب یا یک تیتر، وحدت در بین ما تبدیل به تفرقه شود.

روابط عمومی اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی آذربایجان غربی

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



تاريخ : پنج شنبه 25 دی 1393برچسب:, | 19:10 | نویسنده : دکتر عابد نقیبی |
value=