آذربایجان غربی نماد همزیستی مسالمت آمیز اقوام و پیروان ادیان است

آذربایجان غربی نماد همزیستی مسالمت آمیز اقوام و پیروان ادیان است

       
 
در استان آذربایجان غربی ، پیروان ادیان و مذاهب مختلف در کنار هم با وحدت و همدلی زندگی می کنند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی آذربایجان غربی ،استاندار آذربایجان غربی گفت: این استان نماد همزیستی مسالمت آمیز اقوام و پیروان ادیان و مذاهب است.

قربانعلی سعادت روز شنبه در همایش وحدت و امنیت که با حضور علی لاریجانی رییس مجلس شورای اسلامی، حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه، نمایندگان مردم استان در مجلس، علمای اهل تسنن و اهل تشیع از شهرستانهای مختلف استان برگزار شد، افزود: در این استان، پیروان ادیان و مذاهب مختلف در کنار هم با وحدت و همدلی زندگی می کنند.

وی اضافه کرد: در هفته وحدت امسال، برنامه های بسیار زیادی در شهرستانهای مختلف تا سطح روستاها برگزار شد که نشان دهنده اهتمام مردم استان به ارتقای شاخصه های وحدت و انسجام در مناطق مختلف است.

وی اظهار کرد: باید از تلاش های علما، بزرگان، هنرمندان و شخصیت های استانی که در امر مهم حفظ وحدت در آذربایجان غربی تلاش می کنند، قدردانی کرد.

استاندار آذربایجان غربی در بخش دیگری با اشاره به سیاستهای ابلاغی از سوی رهبر معظم انقلاب به ویژه در حوزه سلامت، اقتصاد مقاومتی و جمعیت ادامه داد: تحقق منویات مقام معظم رهبری در این خصوص نیازمند ابزار و امکاناتی است که امیدواریم با تلاش دولت و مجلس و اهتمام ویژه رییس مجلس شورای اسلامی این امکانات فراهم شود.

سعادت اضافه کرد: مسئولان آذربایجان غربی برای اجرای این سیاستها اهتمام لازم را دارند و سعی داریم مسیر پیشرفت را در سایه منویات مقام معظم رهبری در استان طی کنیم.

روابط عمومی اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی آذربایجان غربی

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



تاريخ : پنج شنبه 25 دی 1393برچسب:, | 19:0 | نویسنده : دکتر عابد نقیبی |
value=