تروریست‌ها به دنبال ایجاد اختلاف بین تشیع و تسنن هستند/اهل‌سنت پیرو رهبر انقلاب هستند
 
تروریست‌ها به دنبال ایجاد اختلاف بین تشیع و تسنن هستند/اهل‌سنت پیرو رهبر انقلاب هستند

امام جمعه اهل سنت بندرپل با تاکید بر اینکه تروریست ها به دنبال ایجاد اختلاف بین تشیع و تسنن هستند،گفت: اهل سنت پیرو رهبر انقلاب هستند.



 

به گزارش روابط عمومی دفتر امور اهل‌سنت هرمزگان، شیخ بازماندگان، امام جمعه اهل‌سنت بندرپل با اشاره به ترور یکی از ریش سفیدان اهل سنت در منطقه سیستان گفت: قطعا استکبارجهانی در پشت پرده این اتفاق نهفته است؛ این افراد هدفشان تخریب وجهه اسلام و ایجاد اختلاف بین مسلمانان شیعه و سنی است.

وی ضمن محکومیت چنین اقدام های تروریستی در منطقه، اظهار کرد: به عنوان خطیب نماز جمعه اهل تسنن اعلام میکنم آنهایی که با حربه ترور، قصد ایجاد اختلاف بین افکار و صفوف متحد تشیع و اهل سنت دارند بدانند که جامعه مسلمان شیعه وسنی بیدارند و نخواهند گذاشت که افراد فریب خورده دشمن به درخت طیبه اسلام ضربه ای وارد کنند.

امام جمعه ی اهل سنت بندرپل با بیان اینکه شیعه و سنی دو بال تنومند جهان اسلام هستند و با اتحاد جامعه را به سوی موفقیت پیش می برند، خاطرنشان کرد: جامعه اهل سنت بیزاری و تبری خود را از کسانی که با ترور و وحشیگری در صدد تخریب جامعه ی اسلامی هستند اعلام می دارد.

وی افزود:دین اسلام، دین رحمت و مهربانی است نه دین خشونت؛ جامعه ی اسلامی کسانی را که با افکار زشت تکفیر به قصد اختلاف افکنی در جامعه رخنه می کنند را نمی پذیرد .

امام جمعه ی اهل سنت بندرپل با اشاره به اینکه اسلام به هواداران و مسلمانان راستینش این نوید را می دهد که جامعه اسلامی پیشرفت خواهد کرد و تکفیریون همانند جوارج از بین خواهند رفت، تصریح کرد: سردمداران آمریکایی-اسرائیلی و فریب خوردگانی که با اسلام و مسلمانان بجنگد قطعا نابود خواهند شد .

شیخ بازماندگان با بیان اینکه کسانی هستند که عمرشان را برای اتحاد جامعه اسلامی صرف می کنند و خون خودشان را پای این اتحاد می ریزند اظهار کرد: راه هر شهیدی راه سیدالشهدا حضرت امام حسین(ع) است و تا دنیا ادامه دارد راه امام حسین (ع) همچنان پا برجاست.

امام جمعه ی اهل سنت بندرپل با بیان اینکه کسانی که در راه وحدت به شهادت رسیدند به عزت رسیدند، تصریح کرد: ما وظیفه داریم که در این برهه از تاریخ تا آن زمان که برایمان مقدور است شهدای راه اسلام و وحدت را به مردم بشناسانیم و بدانیم این شهدا هزاران رهرو پیدا خواهند کرد .

وی خاطرنشان کرد: عقیده ما این است که راه حق تا قیامت ادامه دارد، اگر کوردلان یک نفر را شهید کردند قطعا صدها هزار نفر پیروی راهی خواهند شد که مد نظر اسلام و رهبر عظیم الشان انقلاب اسلامی خواهد بود.

روابط عمومي دفتر نماينده ولي‌فقيه در امور اهل‌سنت هرمزگان


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



تاريخ : پنج شنبه 27 آذر 1393برچسب:, | 21:12 | نویسنده : دکتر عابد نقیبی |
value=