رئیس مرکز بزرگ اسلامی شمال کشور: نجات کشورهای اسلامی در گرو درس گرفتن ازمکتب عاشوراست.
 
رئیس مرکز بزرگ اسلامی شمال کشور:
نجات کشورهای اسلامی در گرو درس گرفتن ازمکتب عاشوراست.

 



 

 

حجت الاسلام والمسلمین علی خیرخواه در مراسم اربعین حسینی شهرستان کلاله در جمع طلاب و روحانیون اهل سنت منطقه با اشاره به حماسه کربلا گفت: در طول تاریخ جنگ های زیادی اتفاق افتاد و در زمان کوتاهی به فراموشی سپرده شد اما در سال 61 هجری جنگی اتفاق افتاد که در تاریخ ماندگار گردید و هر چقدر از آن فاصله می گیریم بر عظمت آن افزوده می شود.

وی افزود: از آنجا که کار سید الشهداء(ع) برای رضای خداوند و  احیای سیره جدش پیامبر(ص) بود لذا خداوند هم به خاطر این جانفشانی حیات طیبه را به او هدیه داد.

خیرخواه گفت: دشمن خیال کرد با شهادت امام حسین (ع)می تواند آن امام بزرگوار را به فراموشی اذهان بسپرد و به همین خاطر نیز بدترین جنایتها را انجام داد، اما خداوند متعال اراده کرد تا نام حضرت اباعبدالله الحسین (ع) ماندگار باشد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت شمال کشور افزود : حسین (ع)کشتی نجات است و مکتب او در مقابله با جهل و فساد و باطل می باشد، لذا از این مکتب باید همه مسلمانان درس بگیرند و اثر این نهضت به حدی است که فردی مثل گاندی که استعمار را از کشورش خارج کرد گفت نجات کشورهای اسلامی در گرو درس گرفتن ازمکتب عاشوراست.

خیرخواه گفت: امروز با درایت مقام معظم رهبری (مدظله العالی)جمهوری اسلامی ایران به عنوان محور منطقه است و نجات کشورهای اسلامی مانند عراق- سوریه- لبنان به دست کشور اسلامی ایران اتفاق می افتد.

وی در بخش پایانی سخنان خود گفت:دشمن ضمن ترویج تفکر اسلام هراسی در دنیا، به اختلافات مذهبی شیعه و سنی دامن زده است، اما خوشبختانه با بیداری علماء ، روحانیون و مردم مسلمان، نقشه های آنان ناکام مانده است.

روابط عمومي مرکزبزرگ اسلامي شمال کشور


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



تاريخ : پنج شنبه 27 آذر 1393برچسب:, | 1:20 | نویسنده : دکتر عابد نقیبی |
value=