داعش آموزش جدول ضرب را هم ممنوع کرد

 

هر گونه علم و آگاهي مختص خالق است و به همين دليل حتي نبايد جدول ضرب نيز آموزش داده شود!

گروه تروريستي داعش اغلب مدارس شهرها و روستاهاي استان دير الزور در سوريه را به بهانه وجود کفر در برنامه هاي درسي تعلطيل کرد.

 

بر پايه اين گزارش، تروريست هاي داعش اعلام کرده اند که در مناطقي که تحت کنترل آنهاست، به هيچ وجه نبايد علوم شرک آميز تدريس شود. آنها چندي پيش نيز با حذف شيمي و فيزيک از کتب درسي مدارس اعلام کرده بودند که مطالب شيمي و فيزيک در تضاد با آموزه هاي اسلامي قرار دارد.

 

داعش اعلام کرده است که اين تعطيلي تا زمان تهيه کتب تحصيلي جديد ادامه خواهد داشت. گروهک تروريستي داعش عصر چهارشنبه گذشته با شماري از مديران در يکي از مدارس جلسه اي برگزار کرد و تصميم خود جهت تبديل کتب درسي را به آنها اعلام کرد. داعش همچنين به مديران مدارس اعلام کرد که از اين پس معلمان مدرسه مي بايست در يک دروه يک ماهه شرکت کنند و همزمان با آماده شدن کتب تحصيلي جديد، تدريس در مدارس را آغاز نمايند.

 

ابو حسين الديري، يک فعال سوري اعلام کرد: داعشي‌ها تاکيد کرده‌اند که فقط دين را تدريس خواهند کرد. منطق آن‌ها اين است که هر گونه علم و آگاهي مختص خالق است و به همين دليل حتي نبايد جدول ضرب نيز آموزش داده شود!

 

در اعتراض به تصميم داعش، تعدادي از والدين اعتراض خود را نسبت به اين قضيه اعلام کردند و بسياري از کودکان نيز شعار "ما مدرسه ميخواهيم" سر دادند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



تاريخ : یک شنبه 23 آذر 1393برچسب:, | 11:45 | نویسنده : دکتر عابد نقیبی |
value=