امام جمعه تکاب : شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس امری واجب و همگانی است

امام جمعه تکاب : شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس امری واجب و همگانی است



امام جمعه تکاب خواستار حضور حداکثری مردم مسلمان ایران در راهپیمایی روز جهانی قدس و حضور دشمن شکن آنان در جمعه آخر رمضان شد.

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور، ماموستاجلال مرادی امام جمعه اهل سنت تکاب  خطبه های نماز جمعه این هفته نماز گزاران تکابی  را برای راه پیمایی روز قدس در جمعه آینده دعوت کرد و اظهار داشت: قدس شریف مربوط به تمام مسلمین جهان است و باید هرچه باشکوه تر در راهپیمایی  روز جهانی قدس شرکت کنیم.

وی افزود: بدون شک حضور گسترده مسلمانان در این روز مایه دلگرمی مردم ستمدیده فلسطین و به لرزه درآوردن پایه های کفر در جهان می شود.

ماموستا مرادی خاطر نشان کرد: باید با حمایت گسترده از آرمان والای مردم فلسطین بار دیگر وحدت و انسجام اسلامی خویش را به دشمنان اسلام نشان دهیم و به انان بفهمانیم که قدس عزیز خط قرمز مسلمانان بوده و به هیچ وجه کوتاه نخواهند آمد.

امام جمعه تکاب در بخشی دیگر از خطبه های نماز جمعه این هفته با تسلیت سالگرد شهادت امام علی(ع) با بیان فضیلت هایی از ایشان خواستار تأسی از سیره و مکارم اخلاقی این امام همام شد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



تاريخ : سه شنبه 24 مرداد 1391برچسب:امام جمعه تکاب : شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس امری واجب و همگانی است, | 13:59 | نویسنده : دکتر عابد نقیبی |
value=