بسيج را بايد در تمام كشور روز به روز گسترش داد

آيت الله العظمي سبحاني:

بسيج را بايد در تمام كشور روز به روز گسترش داد

آيت الله العظمي سبحاني گفت: هر بسيجي بايد منبري باشد براي ترويج آموزه هاي اسلام و مبارزه با وهابيّت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سپاه صاحب الزمان (عج) ، آيت الله العظمي سبحاني در ديداري كه به مناسبت نزديك شدن ايام هفته بسيج با حضور سردار نقدي، حجت‌الاسلام تويسركاني و برخي از مسئولان بسيج  در بيت معظم له برگزار شد تاكيد نمود: بايد بسيج را در سراسر كشور بويژه نقاط مرزي گسترش داد تا بتوان بيش از پيش از كشور حفاظت و حراست نمود.

ايشان در همين خصوص بيان كرد: برخي به دنبال تفرقه افكني در مرزها هستند كه بايد جوانان غيور مرزنشين با وحدت آفريني اين توطئه را خنثي نمايند و از هر چه مي توان بايستي بر مشتركات تكيه نمود.

اين مرجع تقليد با تاكيد بر توجه به قرآن كريم تسريع نمود: بايد بتوانيد با برنامه ريزي بيشتر حفظ قرآن كريم را در ميان بسيجيان گسترش دهيد.

معظم له در بخشي ديگر از سخنان خود به جنايات گروهك تروريستي داعش اشاره نموده و افزود: بايد با فرهنگ آدم كشي داعش را براي همگان با روشنگري افشا نمود تا افكار عمومي بدانند اين گروهك تروريستي ارتباطي با اسلام نداشته و آلت دست دشمن است.

آيت الله سبحاني دليل حمايت هاي غرب از داعش را اين گونه بيان نمود: از آنجا كه اسلام كشورهاي غربي از جمله انگليس و فرانسه را فرا گرفته و دشمنان از گسترش اسلام بيمناك گرديده اند لذا با تاسيس همين گروهك ها به دنبال تبليغ عليه اسلام مي باشند.

ايشان در پايان خاطر نشان كرد: هر بسيجي بايد منبري باشد براي ترويج آموزه هاي اسلام و مبارزه با وهابيتي كه بحمدله با اين كشتارها و جنايات ريشه خبيث وهابيت مشخص شده است.

گفتني است در اين ديدار رييس سازمان بسيج مستضعفين گزارش كوتاهي از فعاليت هاي بسيج ارائه نموده و برخي از توليدات بسيج در
عرصه هاي مختلف فرهنگي، دفاعي، هنري و ... تقديم مراجع تقليد گرديد.

منبع:بسیج


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



تاريخ : یک شنبه 25 آبان 1393برچسب:, | 20:54 | نویسنده : دکتر عابد نقیبی |
value=