اگر بسيج نبود بسياري از امور زمين مي‌ماند/ياران امام زمان(عج) عمدتاَ بسيجيان هستند .

آيت‌الله العظمي مكارم شيرازي:

اگر بسيج نبود بسياري از امور زمين مي‌ماند/ياران امام زمان(عج) عمدتاَ بسيجيان هستند .

مرجع تقليد شيعيان گفت: بسيج سرمايه ذي‌قيمتي است كه بايد همگان قدر بدانند.

به گزارش پايگاه اطلاع رسانی سپاه صاحب الزمان (عج) ؛ آيت‌الله العظمي مكارم شيرازي در ديدار با سردار نقدي، حجت‌الاسلام تويسركاني و برخي از مسئولان بسيج ضمن خرسندي از اين ديدار اظهار داشت: اگر بسيج نبود بسياري از مسائل زمين مي‌ماند، آثار و بركاتي كه از بسيج ديده‌ايم بايد اين تشكيلات همچنان پابرجا بماند.

ايشان مسئله بسيج را فراتر از آمادگي نظامي دانسته و افزود: امروز در بخش‌هاي مختلف اجتماعي در تربيت، اقتصاد ، هنر و... نيز وارد شده و موفقيت‌هاي زيادي را كسب نموده ‌است.

مرجع تقليد شيعيان بسيج را نيروي آماده، مخلص و با انگيزه خوانده و خاطر نشان كرد: بسيج سرمايه ذي‌قيمتي است كه همگان بايد آن را قدر بدانند.

اگر دنيا يك‌ دهم بسيج را داشته باشد خيلي بيشتر از اين استفاده مي‌كند.

آيت‌الله العظمي مكارم شيرازي با اين اشاره كه همه غالب پيغمبران نيز از نيروي بسيج مردمي استفاده مي‌نمودند عنوان كرد: بايد بسيج همچنان تا دوران ظهور با قدرت فعاليت‌هاي خود را ادامه دهد چرا كه ياران امام زمان (عج) عمدتاَ بسيجيان هستند.

ايشان با ضروري خواندن آموزش‌هاي رزمي براي بسيجيان تاكيد نمود: با توجه به شبهه پراكني‌هاي دشمن در مسائل فكري؛ آموزش‌هاي عقيدتي نيز بسيار مهم است.

معظم له برنامه‌هاي اجتماعي همچون امر به معروف و نهي از منكر را از ديگر فعاليت‌هاي اصلي بسيج دانسته و تاكيد نمود: بايد مراقب افراد نفوذي و آناني كه روح بسيجي ندارند بود و آنان را كنار گذاشت تا مشكلي براي بسيج به وجود نيايد.
 

منبع: خبرگزاري بسيج


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



تاريخ : یک شنبه 25 آبان 1393برچسب:, | 20:52 | نویسنده : دکتر عابد نقیبی |
value=