با رسيدن به محتواي قرآن به عزت ،آقايي و وحدت واقعي خواهيم رسيد

رئيس دانشگاه مذاهب اسلامي در هشتمين ضيافت ترنم وحي :
با رسيدن به محتواي قرآن به عزت ،آقايي و وحدت واقعي خواهيم رسيد

رئيس دانشگاه مذاهب اسلامي در هشتمين ضيافت ترنم وحي گفت : با رسيدن به محتواي قرآن به عزت ،آقايي و وحدت واقعي خواهيم رسيد .



 

رئيس دانشگاه مذاهب   اسلامي در هشتمين ضيافت ترنم وحي گفت : با رسيدن به محتواي قرآن به عزت ،آقايي و وحدت واقعي خواهيم رسيد .

به گزارش روابط عمومي دفتر نمايندگي ولي فقيه در امور اهل سنت استان هرمزگان ، حجت الاسلام والمسلمين دکتر بي آزار شيرازي ، رئيس دانشگاه مذاهب اسلامي در مراسم هشتمين ضيافت ترنم وحي که از سوي دفتر نمايندگي ولي فقيه در امور اهل سنت استان هرمزگان برگزار شد گفت : اين محفل که با نام قرآن و در ماه قرآن برگزار شده مايه وحدت مسلمانان است .

وي با اشاره به نقش محتواي قرآن در پيروزي و سربلندي  مسلمانان گفت : علت پيروزي و تسخير جهان در صدر اسلام با وجود تعداد کم مسمانان ، يقين و ايمان واقعي آنان بود.

وي علت سلطه يهوديان و مسيحيان را بر جهان عدم توجه کافي به محتواي قرآن از سوي مسلمانان بر شمرد و افزود : پيروي از فرقه هاي متعدد و اثبات خود بر ديگران از بزرگترين مشکلات مسلمانان  امروز است و دشمنان از اين ضعف نهايت استفاده را مي برند .

رئيس دانشگاه مذاهب اسلامي با تشريح اهداف اين دانشگاه ادامه داد : دانشگاه مذاهب اسلامي که به امر مقام معظم رهبري ايجاد شده و سومين شعبه آن اخيراً در بندرعباس افتتاح شده هدفش کم رنگ کردن فرقه ها و پر رنگ کردن اسلام و قرآن و رسيدن به محتواي قرآن است  که اگر چنين بشود به عزت ،آقايي و وحدت واقعي خواهيم رسيد .

دکتر بي آزار شيرازي در ادامه و با نمايش اسلايد به تشريح علمي يقين با معاد و آخرت پرداخت و گفت : بزرگترين رمز موفقيت مسلمانان يقين به آخرت و معاد است .

روابط عمومي دفتر نمايندگي ولي فقيه در امور اهل سنت هرمزگان


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



تاريخ : سه شنبه 24 مرداد 1391برچسب:با رسيدن به محتواي قرآن به عزت ,آقايي و وحدت واقعي خواهيم رسيد, | 13:55 | نویسنده : دکتر عابد نقیبی |
value=