استان اصفهان باید در جنگ نرم حضوری جانانه و افتخارآفرین داشته باشد

فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج) اصفهان:

استان اصفهان باید در جنگ نرم حضوری جانانه و افتخارآفرین داشته باشد

سردار سلیمانی گفت: استان اصفهان همانند دوران دفاع مقدس باید حضور جانانه و افتخار آفرین در جنگ نرم داشته باشد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سپاه صاحب الزمان (عج) ، سردار سرتیپ دوم پاسدار غلامرضا سلیمانی در گردهمایی مسئولان تربیت بدنی سپاه‌های استانی، رؤسای بسیج ورزشکاران استان‌ها به همراه فرماندهان پایگاه‌های مقاومت بسیج ادارات کل ورزش و جوانان در مجمتع فرهنگی ـ ورزشی شهید کاظمی نجف‌آباد اظهار کرد: تقدیم  ۲۳ هزار و ۵۰۰ شهید، ۴۹ هزار جانباز و پنج هزار و ۶۰۰ شهید دانش‌آموز برگ زرینی در صفحه افتخارات اصفهان است.

وی با بیان اینکه تعداد شهدای استان اصفهان ده درصد از تعداد شهدای کشور را به خود اختصاص داده است، افزود: این آمار در صورتی‌است که استان اصفهان 4.5 درصد از جمعیت کشور را در خود جای داده است.

فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج) بیان کرد: از مجموع ۲۳ هزار و ۵۰۰ شهید استان اصفهان ۱۲هزار نفر از این عزیزان جان برکف، بسیجی هستند.

وی ادامه داد: یک هفتم شهدای دانش آموز کشور اصفهانی هستند و نجف‌آباد با تقدیم ۲۳۷ شهید دانش آموز از یک دبیرستان نمونه‌ای از فداکاری است که هیچ‌کجای دنیا مثل آن پیدا نمی شود.

سلیمانی با اشاره به حضور رزمندگان اصفهان در جبهه غرب و کردستان افزود: پنج هزار تن از شهدای اصفهان در کردستان به شهادت رسیده‌اند که این امر نشان دهنده حضور اصفهان در برابر فتنه‌ها، تجزیه طلبی‌ها و خرابکاری‌ها در اوایل انقلاب اسلامی است.

وی خاطر نشان کرد: ولایت‌مداری و همراهی مردم اصفهان با نهضت امام راحل به گونه‌ای است که اولین حکومت نظامی در شهر اصفهان اعلام شد.

فرمانده سپاه استان اصفهان به برگزاری کنگره سرداران و 2500 شهید شهرستان نجف‌آباد اشاره کرد و گفت: طبق فرمایش رهبر انقلاب شهرستان نجف‌آباد یکی از شهرستان هایی است که در طول مبارزات انقلابی امام راحل در همراهی با نهضت ایشان خوش درخشید.

وی خاطر نشان کرد: بسیج باید به عنوان تشکیلات مردمی انقلاب و یک مجموعه ای که متناسب با نیازهای انقلاب کمک کار دستگاه های خدمتگذار است با نگاهی چندوجهی در بعد ورزش هم به وظائف خود عمل کند.

سلیمانی افزود: استان اصفهان همانند دوران دفاع مقدس باید حضور جانانه و افتخار آفرین در جنگ نرم دشمن داشته باشد.

وی با بیان اینکه تلاش و جهاد در جنگ نرم بسیار سخت‌تر از جنگ تحمیلی است، بیان کرد: این مجهادت و تلاش الزامات تعیین کننده‌ای دارد که امیدواریم با همت مسئولان و مردم از این جنگ سربلند بیرون بیاییم.

فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج) در بخش دیگری از سخنان خود عنوان کرد: بسیج به عنوان یک تشکیلات انقلاب، مجموعه‌ای است که متناسب با نیازمندی‌های نظام با پاسخی به موقع و به اندازه به کمک دستگاه‌های خدمتگزار می آید.

وی گفت: بسیج دارای ظرفیت‌های فراوانی است که بهترین این ظرفیت‌ها، نیروی انسانی معتقد، انقلابی و ولایی است.

این مقام ارشد نظامی استان اضافه کرد: این منبع لایزال را می توان در ابعاد مختلف فرهنگی، توسعه زیرساخت‌های ورزشی و گسترش ورزش قهرمانی و باشگاهی به درستی برنامه ریزی کرد.

سلیمانی ادامه داد: دشمن می خواهد ظرفیت‌های ورزشی ما را به منظور اهداف شوم خود سازماندهی کند و ما باید این ظرفیت را به یک ظرفیت سازنده تبدیل کنیم.

وی با بیان اهمیت لزوم تعامل بین سازمان ها و متولیان ورزش کشور تصریح کرد: برنامه ریزی و ایجاد تعامل میان بخش کشوری و اقشار بسیج یکی از ساختارهای بهره وری از ظرفیت بزرگ بسیج است.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



تاريخ : یک شنبه 25 آبان 1393برچسب:, | 20:49 | نویسنده : دکتر عابد نقیبی |
value=