بیانیه سازمان همكاری اسلامی در محكومیت رژیم صهیونیستی
 
 
بیانیه سازمان همكاری اسلامی در محكومیت رژیم صهیونیستی

دبیركل سازمان همكاری اسلامی تصمیم رژیم صهیونیستی برای ساخت ۱۰۰۰واحد مسكونی جدید در قدس را محكوم كرد.



 

"إیاد أمین مدنی" در بیانیه ای با محكوم كردن این اقدام، تأكید كرد: استمرار سیاست توسعه شهرك سازی صهیونیستی نقض آشكار قوانین و معاهدات بین المللی است.

دبیركل سازمان همكاری ادامه تجاوزات نظامیان و شهرك نشینان صهیونیست به مسجدالاقصی و هتك حرمت این مكان مقدس و همچنین تقسیم مكانی و زمانی مسجدالاقصی را محكوم و نسبت به پیامدهای اقدامات نژادپرستانه این رژیم هشدار داد.

ایاد امین مدنی از شورای امنیت، ایالات متحده و كمیته چهارگانه و همچنین همه سازمانها و موسسات جامعه مدنی جهان خواست وظیفه خود را در قبال این موضوع ایفا كرده و اقدامی فوری برای توقف تجاوزات رژیم صهیونیستی و ایفای حقوق فلسطینیان اتخاذ كنند.

در همین رابطه روز گذشته ناصره جوده وزیر خارجه اردن نیز موافقت کابینه نخست وزیر رژیم صهیونیستی برای ساخت بیش از 1000 واحد مسکونی در دو شهرک صهیونیست‌نشین در شرق بیت المقدس را محکوم کرد و تجدید نظر درباره این موضوع را خواستار شد.

وی گفت: این اقدام اسرائیل نقض آشکار تعهدات خود و زیر پاگذاشتن قوانين بين المللی و معاهده ژنو است. 

اتحادیه اروپا نیز روز دوشنبه تصمیم رژیم صهیونیستی را برای تسریع ساخت هزار واحد در شرق بیت المقدس تصمیم نه چندان عاقلانه و نامناسب توصیف کرد و تجدید نظر فوری را در آن خواستار شد.

تقريب


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



تاريخ : چهار شنبه 21 آبان 1393برچسب:, | 7:12 | نویسنده : دکتر عابد نقیبی |
value=