نماینده ولی فقیه در استان کردستان: دشمنان با تجهیز گروه‌های تکفیری و تروریستی به جنگ مسلمانان آمده‌ا

نماینده ولی فقیه در استان کردستان: دشمنان با تجهیز گروه‌های تکفیری و تروریستی به جنگ مسلمانان آمده‌اند.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان بر هوشیاری همه جانبه پیروان مذاهب مختلف اسلامی در برابر توطئه‌های تفرقه افکنانه دشمنان اسلام تأکید کرد.

DSC02648

 نماینده ولی فقیه در استان کردستان بر هوشیاری همه جانبه پیروان مذاهب مختلف اسلامی در برابر توطئه‌های تفرقه افکنانه دشمنان اسلام تأکید کرد.
به گزارش آوای امین از سنندج، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمدحسینی شاهرودی در یادواره شهدای روحانی روستای تخت سقز اظهار کرد: شهید ماموستا محمدی عمر با برکت خویش را در راه ترویج احکام دین و زنده‌نگه‌داشتن نام و یاد خدا سپری کرد و خدواند متعال نیز بالاترین درجه پاداش را نصیب وی کرد.
حجت الاسلام شاهرودی افزود: در دنیا خیری بالاتر از شهادت نیست و بسیاری از روحانیون، پیشمرگان مسلمان کرد و کردستانی‌های متدین و ولایت‌مدار با مجاهدت‌های خویش این افتخار را نصیب خویش کردند.
وی خاطر نشان کرد: دشمنان دین همواره به فکر دشمنی با خدا بوده و در این مسیر نیز هر کسی را که در راه دین و زنده‌نگه داشتن آموزه‌های دینی باشد مورد هجمه قرار داده و می‌دهند.
نماینده ی ولی فقیه در استان کردستان تصریح کرد: مردم مسلمان ایران با سلاح ایمان، اتحاد و پیروی از منویات رهبری در برابر توطئه‌های دشمنان ایستادگی کردند و عزت و اقتدار کنونی کشور را رقم زدند.
حجت‌الاسلام والمسلمین شاهرودی اظهار داشت: ایثارگری‌ها، جانفشانی‌ها و مقاومت‌های مردم مسلمان ایران آنچنان عزتی را نصیب کشور اسلامیمان کرده است که هم‌اکنون همه دشمنان از ما حساب می‌برند و به این نتیجه رسیده‌اند که در برابر اراده و ایمان راسخ مردم ایران راه به جایی نخواهند برد.
وی در بخشی دیگر از سخنان خود به حوادث ناگوار منطقه خاورمیانه و توطئه افکنی کشورهای غربی با ابزار تروریستی و گروه‌های تکفیری هم‌چون داعش اشاره کرد و افزود: بدون شک داعش ابزار رژیم منحوس صهیونیستی و جبهه استکبار برای تغییر نگاه‌ جهانیان از مسئله فلسطین است.
وی افزود: باید به این مهم توجه کرد که فلسطین معیار مسلمان بودن همه بوده و هر کسی به مسئله فلسطین توجه داشته باشد ضد صهیونیست و ضد استکبار است.
نماینده ی ولی فقیه در استان کردستان خاطر نشان کرد: در حال حاضر نیز مردم کوبانی به شرایطی همچون مردم غزه دچار شده و جبهه استکبار با حمایت از وحشی‌های داعش به کشتار مسلمانان بی‌دفاع این شهر اقدام کرده است.
حجت‌الاسلام والمسلمین شاهرودی افزود: ایران اسلامی همواره حامی کردهای منطقه بوده و در جریان حمله داعش به کردستان عراق نیز تنها کشوری که برادران کرد را تنها نگذاشت ایران بود و به آنان در سریع‌ترین زمان ممکن سلاح و دیگر کمک‌ها ارسال کرد.
نماینده ی ولی فقیه در بخشی دیگر از سخنان خود به منویات مقام معظم رهبری در پیام حج امسال اشاره کرد و افزود: رهبری به مسلمانان در خصوص تفرقه‌افکنی دشمنان و به راه‌انداختن جنگ مذهبی در منطقه هشدار دادند و باید همه پیروان مذاهب مختلف اسلامی در این مسیر هوشیار و بصیر باشند و با دشمن‌شناسی به جنگ با این توطئه‌ها بروند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



تاريخ : چهار شنبه 7 آبان 1393برچسب:, | 22:36 | نویسنده : دکتر عابد نقیبی |
value=