بازگشت پیکر 41 شهید تازه تفحص شده از طریق مرز تمرچین پیرانشهر

بازگشت پیکر 41 شهید تازه تفحص شده از طریق مرز تمرچین پیرانشهر
فرماندار شهرستان پیرانشهر در جلسه شورای تبلیغات فرهنگی این شهرستان از بازگشت پیکر مطهر 41 شهید تازه تفحص شده دوران جنگ تحمیلی از طریق مرز تمرچین پیرانشهر خبر داد.
به گزارش خبرنگار کردپرس: "اردوان نوسودی"فرماندار شهرستان پیرانشهر در جلسه ی شورای هاهنگی تبلیغات اسلامی و برنامه ریزی استقبال از پیکر مطهر 41 شهید تفحص شده دوران جنگ تحمیلی که صبح امروز دوشنبه پنجم آبان ماه سالجاری با حضور مسئولان شهرستانی در محل سالن اجتماعات فرمانداری پیرانشهر ترتیب یافت، ضمن بزرگداشت یاد و خاطره شهدای دوران 8 سال دفاع مقدس، گفت: شهدا با عزت و عظمت خود انقلاب اسلامی ایران را بنیانگذاری کرده و به جهان درس شجاعت و ایمان آموختند.
ایشان در ادامه ضمن تاکید بر استقبال هر چه با شکوه از 41 شهید تازه تفحص شده، افزود: پیکر پاک این شهداء اکنون در خاک اقلیم کردستان عراق هستند که انشاءلله با استقبال باشکوه مردم پیرانشهر ومسئولان کشوری و لشکری روز پنج شنبه 8 آبانماه از طریق مرز زمینی تمرچین پیرانشهر وارد کشور خواهند شد که امیدوارم با حضور گسترده و استقبال با شکوه بتوانیم میزبانی شایسته برای این کبوتران سبکبال باشیم که تمام هستی خود را فدای نظام و مردم نمودند.
"نوسودی" ادامه دادند، این شهداء در عملیتهای کربلای 7 ، والفجر 4 ، والفجر 2 ، قادر ، نصر و کربلای 4 به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.
"سرهنگ تیموری" فرمانده تیپ ارتش  25 تکاروان ممتاز پسوه که مسئولیت استقبال و بدرقه پیکر شهدء را بر عهد دارد در ادامه این جلسه گفت: پیکر پاک 41  شهید تازه تفحص شده دوران هشت سال دفاع مقدس اکنون در دیانه عراق هستند که احتمال دارد تا روز پنجشنبه و لحظه ورود آنها به خاک ایران این تعداد افزایش هم داشته باشد چرا که ماوران بخش تحقیق و تفحص شهدای جنگ تمحیلی هنوز هم مشغول کاوش و جستوی پیکر شهدا هستند که در صورت کشف حتماً به این تعداد اضافه خواهند شد.
وی ادامه داد، طبق صورتجلسه استانی کمیته برنامه ریزی استقبال از پیکر پاک شهداء تفحص شده، قرار بر این است که پیکر مطهر این شهداء راس ساعت هفت ونیم صبح روز پنجشنبه از طریق مرز تمرچین پیرانشهر با استقبال مسئولان و مردم حاضر در مرز وارد خاک کشورمان شوند و در ادامه برای برگزاری مراسم ویژه استقبال از آنان به یادمان شهداء حاج عمران منتقل خواهند شد و در نهایت با عبور از شهرستان پیرانشهر و بدرقه مردم این منطقه به نقده و سپس ارومیه منتقل خواهند شد.
وی ابراز امیدواری کرد، که با اطلاع رسانی خوب و گسترده شاهد استقبال چشمگیر مردم پیرانشهر از فرزندان شهید خود باشند که بحق شایسته بهترین استقبال هستند.

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



تاريخ : چهار شنبه 7 آبان 1393برچسب:پیرانشهر, | 22:27 | نویسنده : دکتر عابد نقیبی |
value=