سیامند رحمان و حسن جانفشان با استقبال پرشور مردم وارد اشنویه شدند

سیامند رحمان و حسن جانفشان با استقبال پرشور مردم وارد اشنویه شدند

سیامند رحمان و حسن جانفشان دو مدال آور مسابقات پاراآسیایی اینچئون کره جنوبی دوشنبه شب در میان استقبال باشکوه اقشار مختلف مردم ورزش دوست شهرستان مرزی اشنویه در آذربایجان غربی وارد زادگاهشان شدند.

 

مردم و مسوولان ورزش دوست اشنویه به پاس افتخارآفرینی این دو ورزشکار معلول در مسابقات پاراآسیایی اینچئون و کسب نشان های طلا و نقره استقبال باشکوهی از این ورزشکاران به عمل آوردند.

سیامند رحمان قویترین مرد معلول جهان و قهرمان فوق سنگین وزنه برداری جهان و بازی های پارالمپیک لندن در این دوره از رقابت های پاراآسیایی کره جنوبی موفق شد ضمن رکوردشکنی، مدال طلای دسته 107+ کیلوگرم مسابقات وزنه برداری را به خود اختصاص دهد.

در این مسابقات حسن جانفشان نیز با کسب مقام دوم مسابقات تنیس روی میز معلولان توانست به مدال نقره این رقابتها دست یابد.

در آیین باشکوه، با وجود تاریک شدن هوا ولی شمار زیادی از مردم پرشور این شهرستان با دهها دستگاه خودرو مسیر چهار کیلومتری ورودی شهر اشنویه از شهرک صنعتی تا مرکز شهر این ورزشکاران را مورد استقبال قرار داده و آنها را مورد مشایعت قرار دادند.

امام جمعه، فرماندار، اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار و جمعی از مسوولان شهرستان اشنویه از میهمانان ویژه استقبال از این ورزشکاران بودند.

به گفته رحیم تیموری رییس اداره ورزش و جوانان اشنویه به پاس قهرمانی این ورزشکار اشنویه ای مراسم باشکوهی با حضور جمع زیادی از ورزش دوستان و مسوولان این شهرستان برای تجلیل از آنان برگزار می شود.

این دو ورزشکار اشنویه ای عصر روز دوشنبه از طریق فرودگاه ارومیه و با استقبال مسوولان استانی وارد آذربایجان غربی شدند.

از استان آذربایجان غربی تنها دو ورزشکار به بازی های پارآسیایی کره جنوبی اعزام شده بودند که هر دو از شهرستان اشنویه بودند.

شهرستان مرزی اشنویه با بیش از 70 هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان غربی و هم مرز با کشورهای عراق و ترکیه واقع شده است.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



تاريخ : چهار شنبه 7 آبان 1393برچسب:, | 20:53 | نویسنده : دکتر عابد نقیبی |
value=