سردار خرم: بسیج آمادگی کامل دارد.

فرمانده سپاه شهداء گفت: بسیج برگرفته از فرهنگ دینی و از متن مردم است و آمادگی کامل را دارد تا در هر لحظه نقش خود را به صورت کامل ایفا کند.

به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی سپاه شهداء، سردار خرّم در مراسم صبحگاه رزمایش الی بیت المقدس در ارومیه گفت: بسیجیان آذربایجان غربی به صورت همزمان در شهرستان های ارومیه و شمال استان با شرکت در رزمایش الی بیت المقدس آمادگی خود را در دفاع از انقلاب و اسلام نشان می دهند.

وی افزود: بسیج متعلق به رهبر انقلاب اسلامی و امت اسلامی است که در راستای دفاع از ارزشها و تمامیت ارضی کشور گشذته پرافتخار و آینده ارزشمندی دارد.

سردار خرّم تاکید کرد: بسیج برگرفته از فرهنگ دینی و از متن مردم است و آمادگی کامل را دارد تا در هر لحظه نقش خود را به صورت کامل ایفا کند.

وی به زمینه های فعالیت بسیج اشاره کرد و افزود: بسیج در تمام عرصه های سازندگی، فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی فعالیت می کند و در هر عرصه ای که نیاز باشد وارد میدان می شود.

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی اظهار کرد: بسیج سازمانی منحصر به فرد مردمی است که با افزایش قدرت و شوکت آن لرزه بر اندام دشمن می افتد، عظمت کشور از روحیه بسیجی، جهادی و رزمندگی نشأت می گیرد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



تاريخ : چهار شنبه 23 مهر 1393برچسب:, | 23:20 | نویسنده : دکتر عابد نقیبی |
value=