دین اسلام از اعمال تروریستی مبرا است
 
مفتی مصر:
دین اسلام از اعمال تروریستی مبرا است

مفتی جمهوری مصر ضمن محکوم کردن انفجار تروریستی در مقابل وزارت امور خارجه مصر، تأکید کرد: دین اسلام هیچ ارتباطی با تروریسم ندارد و از اعمال تروریستی کاملاً مبرا است.



 

دکتر "شوقی علام" مفتی جمهوری مصر، امروز یکشنبه در بیانیه ای، انفجار تروریستی در مقابل وزارت امور خارجه مصر را که منجر به کشته و مجروح شدن 8 نفر از نیروهای امنیتی و شهروندان قاهره گردید، محکوم کرد.

وی تأکید کرد: این انفجار که موجب ریخته شدن خون مردم بی گناه شده است، تخریب چهره جامعه اسلامی و خسارت به منافع عمومی کشور مصر را منجر شده است؛ لذا این تروریست ها مفسدان فی الارض هستند که مستوجب عقوبت دنیوی و اخروی می باشند.

مفتی مصر خاطرنشان کرد: دین اسلام از این تروریست ها مبرا است. لذا از تمام مردم مصر و مسلمانان می خواهم تا در مقابل تروریسم ایستاده و این پدیده را از میان بردارند.

گفتنی است صبح امروز یکشنبه در پی انفجار یک خودروی بمب‌گذاری شده در مقابل ساختمان وزارت خارجه مصر، یکی از نیروهای امنیتی کشته و هفت نفر مجروح شدند.
ساختمان 42 طبقه‌ای وزارت خارجه مصر در قاهره و در خیابان ساحلی رود نیل واقع شده است. از آنجا که این منطقه مملو از ساختمان‌های دولتی است و منطقه‌ای پرچمعیت محسوب می شود، احتمال افزایش کشته‌ها نیز وجود دارد.

تقريب


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



تاريخ : چهار شنبه 2 مهر 1393برچسب:دین اسلام از اعمال تروریستی مبرا است, | 19:33 | نویسنده : دکتر عابد نقیبی |
value=