دکتر حسن عباسی: تئوری جدید دشمن جنگ مسلمان با مسلمان است.

دکتر حسن عباسی: تئوری جدید دشمن جنگ مسلمان با مسلمان است.

دکتر حسن عباسی:  تئوری جدید دشمن جنگ مسلمان با مسلمان است

رئیس اندیشکده یقین با اشاره به تئوری جدید دشمن مبنی بر جنگ مسلمان علیه مسلمان گفت: جریان تکفیری داعش، بهانه جدیدی برای ورود به خاورمیانه است.

به گزارش ستاد خبری همایش بین المللی علمای اسلام در حمایت از مقاومت فلسطین، کمیسیون پنجم این همایش که به موضوع “فلسطین و نهادهای علمایی و نخبگانی” اختصاص داشت ظهر امروز چهارشنبه ۱۹ شهریور به ریاست آیت الله اختری دبیر کل مجمع جهانی اهل بیت(ع) برگزار شد.

در این کمیسیون دکتر حسن عباسی رئیس اندیشکده یقین تصریح کرد: صهیونیستی سازی ادیان که امروزه صهیونیست های مسلمان، صهیونیست های بودایی، صهیونیست های مسیحی و کلاً صهیونیست های جهانی شامل آن می شود، اکنون در حال از بین بردن امت اسلام هستند.

وی تأکید کرد: نظریه شاه جنوب در مقابل شاه شمال را ارائه کرده اند تا رسانه های غربی، چهره ای منفی از اسلام عرضه کنند. بر این اساس شناخت صهیونیسم مسیحی بسیار ضروری است.

وی یادآور شد: اکنون تکیه بر صهیونیست های مسلمان است، یا کسانی که نگاه مدرنیستی دارند که اعتقاد دینی راسخی ندارند. گروه دوم مسلمانان افراطی، تکفیریون شیعی و سنی که تصور می کنند در راستای آرمان های خودشان به اسلام خدمت می کنند، ولی به رژیم صهیونیستی خدمت می کنند.

وی با اشاره به تاریخ جریان تکفیری در سال ۱۹۵۳ میلادی در کره گفت: آمریکایی ها می خواستند آسیایی با آسیایی بجنگد که نتیجه اش جدایی دو کره بود.

رئیس اندیشکده یقین یادآور شد: اکنون این تئوری مطرح است که مسلمان با مسلمان بجنگد. در این شرایط مهمترین عاما تقریب مذاهب، معرفی چهره صهیونیست های مسلمان است.

عباسی با اشاره به کتاب اسلام در برابر مدرنیته نوشته همسر خلیل زای، بر دسته بندی مسلمانان در این کتاب تأکید کرد: حرف آینده جهان، اسلام است. آنها می خواهند چهره اسلام را مخدوش کنند.

وی تصریح کرد: با نگاهی به حوادث یازده سپتامبر که اکنون دو سال است معلوم شده کار خود آمریکایی ها بوده، بهانه ای پیدا شد برای ورود به افغانستان. جریان تکفیری داعش، بهانه جدیدی برای ورود به خاورمیانه است.

وی افزود: اقتصاد جهان و آمریکا، فرو پاشیده است و اقتصاد مدرن، زمین خورده و صندوق بین المللی پول از بدهی کلان کشورها، انتقاد کرده است. اکنون اقتصاددان بزرگ دنیا راهی جز نظام مالی اسلامی ندارند.

عباسی در پایان تأکید کرد: کاپیتالیسم و سرمایه داری و غرب، در حال فروپاشی است مگر اینکه نظام مالی اسلامی نجاتش دهد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



تاريخ : شنبه 22 شهريور 1393برچسب:دکتر حسن عباسی: تئوری جدید دشمن جنگ مسلمان با مسلمان است,, | 12:58 | نویسنده : دکتر عابد نقیبی |
value=