نماینده ی ولی فقیه در کردستان: پیشرفت و توسعه کنونی کشور ثمره ایثارگری و جانفشانی رزمندگان است

نماینده ی ولی فقیه در کردستان: پیشرفت و توسعه کنونی کشور ثمره ایثارگری و جانفشانی رزمندگان است

 

نماینده ولی فقیه در استان کردستان

نماینده ی ولی فقیه در کردستان پیشرفت کنونی کشور هم در زمینه دفاعی و هم در سایر مباحث ثمره و حاصل هشت سال دفاع مقدس است.
به گزارش آوای امین از سنندج، حجت الاسلام والمسلمین سید محمد حسینی شاهرودی، در جلسه ستاد برنامه ریزی هفته دفاع مقدس در سنندج، گفت: نقاط حماسی و یادمان های شهدا در استان هایی که به صورت مستقیم درگیر جنگ تحمیلی بودند، امروزبه دانشگاه دفاع مقدس تبدیل شده است.
وی افزود: باید زمینه ی حضور تعداد بیشتری از مردم برای بازدید از یادمان های دوران دفاع مقدس در استانی هم چون کردستان که اکثر مناطق آن حماسی است، فراهم شود.
حجت الاسلام والمسلمین شاهرودی اظهار داشت: برای جذب تعداد زیادی از زائران کاروان های راهیان نور می بایست زیرساخت های مورد نیاز برای حضور این کاروان ها در استان ایجاد شود.
نماینده ی ولی فقیه در استان کردستان تصریح کرد: در زمان جنگ به محض ایجاد کمبود تجهیزات مختلف، رزمندگان خود با کمترین امکانات اقدام به ساخت و تهیه ملزومات لازم و ضروری می کردند و همین امر پایه های توسعه و پیشرفت کشور را ایجاد کرد و باید این فرهنگ در جامعه همواره نمود داشته باشد.
حجت الاسلام والمسلمین شاهرودی عنوان کرد: اساس و مبنای پیشرفت های کنونی ایران اسلامی هم در بحث دفاعی و هم در سایر زمینه ها و مباحث مختلف در هشت ساله دفاع مقدس پایه ریزی شده است.
وی حفظ و تقویت فرهنگ جهاد و شهادت را از رسالت های اصلی مسئولان دانست و افزود: ترویج فرهنگ جهاد و شهادت موجب عزت و افتخار ملت ایران در عرصه های مختلف خواهد شد و باید همه ما در این خصوص احساس مسئولیت نماییم.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



تاريخ : دو شنبه 10 شهريور 1393برچسب:نماینده ی ولی فقیه در کردستان: پیشرفت و توسعه کنونی کشور ثمره ایثارگری و جانفشانی رزمندگان است, | 14:9 | نویسنده : دکتر عابد نقیبی |
value=