ایران هراسی از طرف دشمنان بخاطر پیشرفت های همه جانبه ایران اسلامی است.
 
حجت‎الاسلام علی یونسی در گردهمایی علمای اهل‎سنت گلستان:
ایران هراسی  از طرف  دشمنان بخاطر پیشرفت های همه جانبه ایران اسلامی است.

 


حجتالاسلام علی یونسی در گردهمایی علمای اهلسنت گلستان گفت: دشمنان میخواهند از ایران یک غول خطرناک بسازند که امنیت آنها را خدشهدار کرده است در حالی که جمهوری اسلامی ایران جنگ طلب نبوده و نیست بلکه پناهگاه مظلومان و حامی کشورهای اسلامی است.

حجتالاسلام علی یونسی دستیار ارشد رییسجمهور در امور اقوام و اقلیتهای دینی و مذهبی در گردهمایی علما و نخبگان اهلسنت گلستان که در استانداری برگزار شد، اظهار داشت: بیش از 30 سال جمهوری اسلامی ایران در دفاع از مردم فلسطین حتی یک لحظه هم کوتاه نیامده است و هر دولتی که در جمهوری اسلامی چه اصلاحطلب، اصولگرا، میانهرو و اعتدالگرا روی کار بیاید در این رویه تفرقه ایجاد نخواهد شد.

وی تصریح کرد: وحدت یک استراتژی نیست بلکه بالاتر از هدف است یعنی حتی اگر دشمن نبود ما باید حتماً متحد و برادر باشیم نه برای دشمن بلکه برای حفظ امنیت خودمان داشتن اتحاد بسیار مهم است.

حجت الاسلام یونسی گفت: منطقه خاورمیانه در طول تاریخ نا امن بوده است و ما اکنون در دریای متلاطم قرار داریم و این امنیت فعلی در کشور عزیزمان، محصول همین وحدت است لذا هر کس بخواهد این امنیت را مخدوش کند خائن است.

دستیار ارشد رییسجمهور در امور اقوام و اقلیتهای دینی و مذهبی با بیان اینکه در وحدت خدا بهتر پرستش میشود، افزود: در وحدت، مسلمانان بهتر میتوانند خدا را عبادت کنند، عزتشان حفظ شود، توسعه نیز در وحدت است.

یونسی با بیان اینکه اراده خدا بر این است که امت اسلام یک امت الگو و نمونه باشد خاطرنشان کردایران اسلامی در قدیم مهد علم ودانش، توسعه وصنعت و کشاورزی  بودند و امروز باید با تلاش جوانان و نخبگان ما به آن جایگاه واقعی برسیم.

وی با اشاره به اینکه اراده تکوینی و تشریعی خدا بر این است که مسلمین امت وسط و نمونه باشند که ترجمان این مسئله همان اعتدال است. گفت مسلمانان هرگاه از خط اعتدال خارج شدند مورد آسیب قرار گرفتند، وی درادامه گفت: امت اسلام در تاریخ پر از خروج از اعتدال، افراط و تفریط بوده است و امروزه هم گروهک های تروریستی مثل داعش باحمایت غرب وبعضی ازکشورهای عربی مشغول جنایت هستندکه حتی طرفداران آنها هم احساس خطرکردند.

حجت الاسلام  والمسلمین یونسی افزود: الحمدالله فرزند امام و رهبری، مردی باتقوا و شجاع به نام سید حسن نصرالله، اسرائیل را به ذلت کشانده است و اکنون شیعیان لبنان به دفاع از مردم مظلوم سنی در فلسطین و غزه می پردازند.

دستیار ارشد رییسجمهور در امور اقوام و اقلیتهای دینی و مذهبی با یاد آوری شعار سال توسط مقام معظم رهبری گفت: این تدبیر معظم له باعث بوجود آمدن حماسه سیاسی و سربلندی ملت ایران شد.

حجت الاسلام یونسی رمز موفقیت ایران اسلامی را وحدت و رهبری جامع دانست چرا که همه گروهها، اقشار، سلایق و اقوام و حتی غیرمسلمان ها و اقلیت های دینی نیز مطیع  رهبری هستند.

حجتالاسلام علی یونسی افزود: این امنیت و وحدت مدیون انسان ها و علمای آگاه و در رآس آنها حضرت امام (ره) و مقام معظم رهبری(مدظله العالی) است و در استان نیز حضرت آیت ا... نورمفیدی نماینده محترم ولی فقیه، راه امام (ره) و رهبری فرزانه را دنبال  می نماید.

روابط عمومي دفتر نمايندگي ولي فقيه در امور اهل سنت استان هاي گلستان و گيلان


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



تاريخ : دو شنبه 3 شهريور 1393برچسب:ایران هراسی از طرف دشمنان بخاطر پیشرفت های همه جانبه ایران اسلامی است,, | 16:2 | نویسنده : دکتر عابد نقیبی |
value=