بهائیت: اگر اسرائیل نباشد ما هم وجود نخواهیم داشت

بهائیت: اگر اسرائیل نباشد ما هم وجود نخواهیم داشت

عطاءالله قادری که پیش از مسلمان شدن نماینده تام‌الاختیار تشکیلات بهائیت در غرب کشور بوده است در خصوص تحولات اخیر غزه و نقش بهائیان نکاتی را به خبرنگار دیده‌بان گفت.

به گزارش مؤسسه راهبردی دیده‌بان در پی حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی به نوار غزه و نسل‌کشی بی‌رحمانه صهیونیست‌ها و نیز حمایت بهائیان از این رژیم غاصب سفاک، گفتگویی ترتیب دادیم با یکی از متبریان فرقه ضاله بهائیت و نکات جال توجهی از رابطه تنگاتنگ آنها را بیان نمود. متن مصاحبه به شرح زیر است:

دیده‌بان: روابط بهائیت با اسرائیل را چگونه ارزیابی می‌کنید؟
در جواب شما باید عرض کنم اسرائیل درواقع به این صورت کنونی نبوده و جزئی از خاک عثمانی بوده است درگذشته در این منطقه افراد دست‌نشانده‌ای حکومت می‌کردند تا اینکه در دوران ناصرالدین‌شاه بهاییان تحت سیاست خاصی از ایران به فلسطین رفته و سکونت کنند. با چراغ سبزی که دولت انگلیس به بهاییان نشان می‌دهد بهاییان تلاش می‌کنند در مناطق خوش آب‌وهوا اسکان یابند و در مناطق امروزی اشغال‌شده توسط اسرائیل مهاجرت کردند آنها در منطقه حیفا شروع به ساختن اماکن مقدسه خودشان کردند آنها ادعا می‌کنند برخی از بهائیان را که در 60 سال قبل از دنیا رفته‌اند را در خاک حیفا انتقال داده و در آنجا دفن کرده‌اند.


در مقابل حمایت انگلیس از بهاییت، بهائیان هم کمک‌ زیادی برای تشکیل اسرائیل به انگلستان کردند. به کمک حکومت قیم بریتانیا در فلسطین بهاییان توانستند بهترین زمین‌ها در منطقه فلسطین را به دست آورند عباس افندی به‌عنوان سرکرده بهاییان در اقدامی هماهنگ شده آذوقه انسانی و علوفه دامی را انبار کرد. قشون انگلستان در درگیری با عثمانی‌ها دچار مشکلات می‌شود نیروها با کمبود شدید اغذیه و علوفه مواجه می‌شوند عبدالبهاء به‌عنوان مهره انگلستان نقش خود را نشان داده و آذوقه‌ای که برای قشون انگلستان از قبل مهیا کرده بود در زمان ورود آن‌ها تحویل داد نیروی انسانی قشون انگلستان و اسب‌های آن‌ها تأمین غذایی می‌شوند این کار بسیار موردپسند انگلستان قرارگرفته و منجر به اعطاء بالاترین لقب انگلیس لقب «سر» به عبدالبهاء می‌شود.

 

n00078205-b
این مسئله سندی برای نشان دادن آلت دست بودن بهاییت برای انگلیس است چرا که این کشور در به وجود آوردن بهاییت نقش زیادی داشت. بهاییت در ابتدای تشکیل اسرائیل در خدمت بوده و در کنار انگلیس قرار داشت همین امروز هم اماکن مقدسه بهاییت در اسرائیل وجود دارد. تمامی وجوهات شرعی که توسط بهاییان از سراسر دنیا جمع می‌شود به‌نوعی در دست دولت غاصب اسرائیل قرار می‌گیرد. درعین‌حال اسرائیل ازجاسوسی افراد بهایی در سراسر دنیا استفاده می‌نماید. در مورد سفرهای به‌اصطلاح زیارتی به حیفا و هزینه‌های مالی سفر، اسرائیل سرمایه زیادی را کسب می‌کند.


دیده‌بان: منابع مالی چگونه سر از بهائیت در می‌آورد؟
به‌عنوان ‌مثال زمانی که بهاییان می‌خواستند تشکیلات خود را بنا کنند و کوه کرمل را بخرند تشکیلات بهایی همه بار مالی را به عهده ایرانیان قرار داده بود و دلیل هم این بود که می‌گفتند هنوز جوامع بین‌المللی در آن سطحی نیستند که ما به آن‌ها زکات یا خمس یا وجوهات شرعی دیگر را ببندیم شاید پشیمان شده و از بهاییت خارج شوند کمک‌های کشورهای غربی هم تا اندازه خاصی بود. سیاست بر این بود که از خود بهاییان هزینه‌ها تأمین شود تنها بهاییان ایران می‌بایست هزینه‌ها را تأمین کنند.

 

ku1

طرف حتی به نان شب هم محتاج بود ولی باید از درآمد خود مقداری را به تشکیلات بهائیت می‌داد. در زمان حاکمیت طاغوت این پول به‌راحتی به اسرائیل فرستاده می‌شد بعدها هم الحمدالله با ورود علماء این مسیر بسته شد. اما هنوز از طریق شرکت‌ها و از طریق کشورهای همسایه پول‌ها ارسال می‌شود.

شیوه جمع‌آوری به این نحو است که پاکت‌های خاصی را در بین بهاییان ایران تقسیم می‌نمایند و هر بهایی وجوهات خود را به‌صورت دیه یا وجوه شرعی و سالیانه در آن پاکت قرار می‌دهند و درنهایت پاکت را جمع می‌کنند. بدون اینکه به مردم اطلاع‌رسانی شود چه مبلغی جمع‌آوری‌شده است هیچ‌کسی حق ندارد سؤال ندارد این وجوهات چقدر، در کجا و در چه راهی صرف می‌شود. فقط جامعه بهاییت آن‌ها را جمع می‌کند و به اسرائیل می‌فرستند.


دیده‌بان: پیوند بهاییت با صهیونیست را در حال حاضر چگونه ارزیابی می‌کنید؟
اگر کتب عقاید بهاییت را مطالعه بفرمائید هماهنگی دررسیدن به اهداف خاصی را مشاهده می‌کنید اهداف صهیونیستی هماهنگی و رابطه زیادی با نوشته‌های رهبران بهاییت دارند اگر خواننده کمی با انصاف باشد کاملاً به این موضوع پی می‌برد این دو موضوع از یکدیگر جدا نمی‌شود بهاییت یا اسرائیل هرکدام که نیاز به کمکی داشته دیگری به او کمک کرده و با یکدیگر همکاری داشته‌اند.

936662 743921512313207 6601565450948691548 n

سازمان‌های مختلف بهایی در خدمت اسرائیل بوده‌اند و از طریق جاسوسی و مظلوم‌نمایی جلب حمایت کنند سعی کردند از این مظلوم‌نمایی برای راه‌اندازی اسرائیل استفاده نمایند درواقع شیوه تشکیل اسرائیل مانند همین شیوه تشکیل بهاییت است. هنوز هم در سازمان‌های بین‌المللی سعی دارند سمبل جوامع اسلامی محکوم شود امروز نماد و سمبل جوامع اسلامی در مقاومت و کشور اسلامی ایران خلاصه‌شده است نقش آنها این است که به دروغ در مجامع بین‌المللی مظلوم‌نمائی کنند و در مقابل هم حمایت تبلیغی داشته باشند البته حمایت‌های مالی هم در سر جای خودش است.


اهدافی که بهاییت دنبال می‌کند یا اهدافی که اسرائیل و صهیونیست بین‌الملل دنبال می‌کند همانند فراماسونری است این‌ها اهداف خاصی را دنبال می‌کنند این اهداف مشترک است بهائیان در هرکجا که لازم باشد جاناً، لساناً در خدمت هستند طبیعی است کسانی که در رأس کار هستند می‌دانند چه‌کاری انجام می‌دهند 98% بهاییان زیردست هستند اگر از آن‌ها بپرسید اسرائیل را از روی نقشه به شما نشان دهند شاید نتوانند این‌ها آلت دست قرار داده‌شده‌اند. همیشه شعار بهاییان این است که اگر امروز مویی از اسرائیل کم شود اماکن مقدس ما هم نابود می‌شوند.


تلاش بهاییان برای پابرجا بودن اسرائیل است می‌گویند اگر اسرائیل پابرجا نباشد ما خودمان از بین می‌رویم و سرنوشت ما با اسرائیل باهم درآمیخته شده است. چنین طرز تفکری دارند. کسانی که از ایران به انگلیس رفته‌اند و در شبکه‌های من و تو و بی‌بی‌سی کار می‌کنند می‌دانید رئیس بخش بی‌بی‌سی فارسی بهایی است آنها همه همین تفکر را دارند یکی از شروط ورود افراد در این شبکه‌ها حداقل داشتن تفکر بهایی است اینکه افکار آن‌ها مانند بهاییان باشد. مثل همان مثال آمریکائی که به هر نحوی دوست‌داری غذا بخور و به هر نحوی دوست داری فکر کن ولی آمریکایی فکر کن.

3131


دیده‌بان: به نظر شما چه رابطه ای بین جنایات غزه و حمایت بهاییان از اسرائیل وجود دارد؟
همان‌طور که بهاییت در تشکیل اسرائیل نقش داشته است همین‌طور بهاییت امروز در ثبات اسرائیل دخیل است درصد زیادی از وجوهات جمع‌آوری‌شده بهاییان طی 170 سال گذشته از ایران و کشورهای دیگر صرف هزینه‌های زمینه‌سازی تشکیل اسرائیل شد که شاهد چنین جنایات جنگی در شجاعیه و غزه شده است حمایت‌هایی که از طریق فرقه بهاییت در کشورهای مختلف صورت گرفته باعث شد اسرائیل چنان جسور شود به‌طوری‌که امروز اسرائیل از سلاح‌های غیرمتعارف استفاده می‌کند به‌طوری‌که رئیس محفل ملی ایران بارها اعلام نموده وجود ما وابسته به وجود اسرائیل است و اگر اسرائیل نباشد ما هم وجود نخواهیم داشت. به‌طورکلی تشکیلات بهاییت بهاییان را در هر وضعیتی که هستند به دفاع از اسرائیل دعوت می‌کنند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



تاريخ : چهار شنبه 15 مرداد 1393برچسب:بهائیت: اگر اسرائیل نباشد ما هم وجود نخواهیم داشت, | 16:16 | نویسنده : دکتر عابد نقیبی |
value=