سايت شافعي نيوز راه اندازي خواهد شد
نماينده ولي فقيه در استان كردستان:

سايت شافعي نيوز راه اندازي خواهد شد

نماينده ولي فقيه در استان كردستان گفت: در آينده نزديك سايت شافعي نيوز راه اندازي خواهد شد كه مسائل مذهب شافعي انقلابي را ارائه مي دهد تا بتواند پاسخگوي نيازهاي مسلمانان منطقه باشد.
SHIA-NEWS شیعه نیوز :

 

به گزارش «شیعه نیوز» اولين جلسه هيات تحريريه سايت آواي امين و نشريه تبيان با حضور نماينده ولي فقيه در استان كردستان و اعضاي هيات تحريريه در مركز بزرگ اسلامي غرب كشور برگزار شد.

نماينده ولي فقيه در استان كردستان در اين جلسه ضمن گراميداشت فرارسيدن ماه مبارك رمضان  گفت: با توجه به شرايط جهان، كشور و منطقه بايد به صورت جدي در صحنه هاي فرهنگي و تبليغي حضور داشت زيرا دشمنان جنگ نرم را آغاز كرده اند.

حجت الاسلام و المسلمين سيد محمد حسيني شاهرودي با اشاره به اينكه استان كردستان يك استان فرهنگي است افزود: بايد آنچه در توان داريم را خالصانه در طبق اخلاص قرار داده و با شناسايي نيازهاي منطقه و استان در برابر تهاجم فرهنگي دشمنان ايستادگي كرد.

وي ادامه داد: چاپ و نشر نشريه هاي علمي يكي از شاخصه هاي فرهنگي بودن يك استان است و كار ارزشمندي است كه تلاشهاي گذشته در چاپ  مجله تبيان جاي تشكر دارد و مي توان از آن تجربه ها استفاده كرد .

وي با اشاره به اينكه اولويت ها بايد رعايت شود اظهار داشت: اولويت اول در چاپ و توزيع ماهنامه تبيان توجه به نيازها و شرايط منطقه و در نظر گرفتن نيازهاي روحانيون و طلاب اهل سنت شافعي مذهب منطقه است تا به قشر تاثير گذار روحاني آگاهي داده و از آنان در راستاي آگاهي بخشي و ارشاد جامعه و پاسخگويي به شبهات اقشار مختلف جامعه بهره مند شد.

حجت الاسلام و المسلمين حسيني شاهرودي تصريح كرد: اين نشريه بايد در درجه اول براي استفاده و بهره برداري روحانيون و طلاب بوده و در بين آنان به صورت رايگان توزيع شود و همچنين اصلي ترين هدف ماهنامه تبيان بايد بالا بردن و به روز كردن سطح علمي روحانيون و طلاب باشد.

وي ضمن تقدير و تشكر از تلاش و خدمات نيروهاي سايت آواي امين بر تقويت همه جانبه اين سايت  تاكيد كرد و افزود: در آينده نزديك سايت شافعي نيوز راه اندازي خواهد شد كه مسائل مذهب شافعي انقلابي را ارائه مي دهد تا بتواند پاسخگوي نيازهاي مسلمانان منطقه باشد.

در ادامه اين جلسه مدير مركز بزرگ اسلامي غرب كشور نيز گفت: يكي از مواردي كه در انتشار ماهنامه تبيان و سايت آواي امين بايد مد نظر قرار گيرد به روز بودن است زيرا رهبر معظم انقلاب(مدظله العالي) مي فرمايد اگر به روز و به هنگام عمل شود مي توان از بروز بسياري از مشكلات جلوگيري كرد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



تاريخ : دو شنبه 23 مرداد 1391برچسب:سايت شافعي نيوز راه اندازي خواهد شد , | 1:3 | نویسنده : دکتر عابد نقیبی |
value=