حجت الاسلام والمسلمین نگارش
معاون آموزش و پژوهش دبیرخانه شورای برنامه ریزی در جمع تعدادی از ائمه جمعه و جماعات و مدرسین اهل سنت سیستان و بلوچستان:
هدف فرقه های نوظهور و عرفان‌ها‌ی كاذب، تخریب و تحريف تعاليم اسلام است

 



 

جلسه بررسی و آشنایی با فرقه های نوظهور با حضور معاون آموزش و پژوهش دبیرخانه شورای برنامه ریزی مدارس علوم دینی اهل سنت و جمعی از ائمه جمعه و جماعات و مدرسین اهل سنت سیستان و بلوچستان برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین نگارش با اشاره به فعالیت این فرقه ها و این که جوانان ما از محتوای این فرقه ها آگاهی لازم را ندارند اظهار داشت: اهداف وجودی فرقه های انحرافی و عرفان های کاذب و نوظهور، تقابل با اسلام ناب محمدی (ص) و تخریب چهره اسلام و تحريف تعاليم اسلام است.

نگارش با تأكيد بر ضرورت شناخت این فرقه های نوظهور و با اشاره به از بین بردن بنیان خانواده و تباه کردن زندگی جوانان به ویژه نسل جوان به عنوان دیگر اهداف این فرقه ها ابراز داشت: رشد سريع عرفان‌های كاذب اين ضرورت را ايجاب می‌كند كه جامعه آگاه و به ‌ويژه عالمان دینی، در اين زمينه شناخت لازم را به ‌دست آورند.

معاون آموزش و پژوهش دبیرخانه شورای برنامه ریزی مدارس علوم دینی اهل سنت، در خصوص راهکارهای عملی مقابله با عرفان های نوظهور تاکید کرد: جامعیت دین، ترویج عقلانیت دین، تبیین و مبارزه با انحرافات و خرافات، تبلیغ عملی دین، پاسخ گویی به شبهات، معرفی عرفان اسلامی و ویژگی های عارفان مسلمان، تقویت نهاد خانواده و تقویت ارتباط عاطفی با نسل جوان، مانع گرایش افراد جامعه به عرفان های کاذب است.

توليدي دبيرخانه


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



تاريخ : شنبه 24 خرداد 1393برچسب:حجت الاسلام والمسلمین نگارش, | 13:11 | نویسنده : دکتر عابد نقیبی |
value=