یکصد و هشتادمین جلسه شورای عالی مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی با بررسی موضوعات مختلف برگزار گردید


جلسه شورای عالی مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی:
یکصد و هشتادمین جلسه شورای عالی مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی با بررسی موضوعات مختلف برگزار گردید

به گزارش تقریب (تنا) به نقل از دبیرخانه شورای عالی،یکصد و هشتادمین جلسه شورای عالی مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی با بررسی موضوعات مختلف برگزار گردید در این جلسه پس از قرائت ایاتی



 

به گزارش تقریب (تنا) به نقل از دبیرخانه شورای عالی،یکصد و هشتادمین جلسه شورای عالی مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی با بررسی موضوعات مختلف برگزار گردید در این جلسه پس از قرائت ایاتی چند از قران کریم، آیت الله تسخیری، ضمن خیر مقدم به اعضاء، آنان را در جریان فعالیت های دبیرخانه، سفرهای مأموریتی رییس شورا به کشورهای عربستان، مالزی، ترکیه و تونس قرار داد و خلاصه ای از مذاکرات و مصوبات مطرح شده طی کنفرانسهای تقریبی برگزار شده در این کشورها را باستحضار حاضران رساند.
دبیرکل مجمع حضرت آیت الله اراکی نیز با ارائه گزارش فشرده ای از آخرین برنامه و فعالیتهای مجمع توجه حاضران را به تشکیل کمیته بازرگانان عضو تقریب که اخیرا در جزیره کیش برگزار شد جلب نمود و خاطر نشان کرد: فعالیتهای تقریبی صرفا به گروه فرهیختگان و دانش آموختگان حوزه دانشگاه محدود نمی شود بلکه بازرگانان نیز می توانند سهم عظیمی در تشیید پایه های تقریب ایفاء نمایند. همانگونه که ورود و معرفی اسلام در برخی از سرزمین ها همانند چین، تایلند و مالزی از طریق بازرگانان مسلمان بوده است. پس از آن دبیر شورای عالی تقریب به ارائه گزارشی از مصوبات کمیته های برگزار شده در فاصله دو جلسه شورای عالی پرداخت و به تنظیم لیست پیشنهادی جدید اعضاء شورای عالی و تهیه و تدوین و بازسازی آئین نامه ها و مقررات داخلی دبیرخانه تقریب و عنوان نتایج این کمیته ها اشاره کرد.
در بخش دستور جلسات، شورا وارد بررسی عملکرد برنامه ای سال 92 تقریب و تطابق آن با مصوبات سال گذشته و همچنین بررسی بودجه و برنامه های پیشنهادی سال 93 شد که بررسی دقیق تر به کمیته ای مرکب از 6 تن از اعضاء شورای عالی واگذار گردید.

تقريب


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



تاريخ : پنج شنبه 25 ارديبهشت 1393برچسب:یکصد و هشتادمین جلسه شورای عالی مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی با بررسی موضوعات مختلف برگزار گردید, | 17:15 | نویسنده : دکتر عابد نقیبی |
value=