دشمن به دنبال ایجاد تفرقه بین مردم و مرجعیت نظام است/شیعه و سنی باید در برابر دشمن صف آرایی کنند


امام جمعه موقت زاهدان:
دشمن به دنبال ایجاد تفرقه بین مردم و مرجعیت نظام است/شیعه و سنی باید در برابر دشمن صف آرایی کنند

حجت الاسلام راهداری گفت: وحدت و اتحاد تنها رمز پیروزی و بقای نظام جمهوری اسلامی ایران است و از همین رو دشمن برای از بین بردن این وحدت به دنبال ایجاد اختلافات مذهبی بین شیعه و سنی و ایجاد فاصله بین مردم و مرجعیت نظام است.



 

حجت الاسلام احمد راهداری در خطبه های نماز جمعه زاهدان در مصلی قدس بیان داشت: استکبار جهانی که تاب و توان مشاهده عزت و استقلال جمهوری اسلامی ایران را ندارد لذا علاوه بر ایجاد اختلاف بین مذاهب سعی دارد تا مردم را از مرجعیت نظام دور کند.

وی با اشاره  به اینکه قدرت های سلطه طلب به دنبال از بین بردن اقتدار جمهوری اسلامی ایران در منطقه هستند افزود: دشمنان اسلام به این موضوع پی برده اند که تنها راه غلبه بر مسلمانان و پیروزی در برابر آنها به ویژه جمهوری اسلامی ایران ایجاد فاصله بین مردم و رهبری است و لذا برای ناکامی آنها باید هر روز بر تقویت ارتباط با رهبری افزود.

راهداری با اشاره به اینکه تلاش در راستای تقویت ارتباط مردم با رهبری باید سرلوحه کار و سخنان علمای فریقین قرار گیرد ادامه داد: با وجود اینکه تمامی قدرت های استکباری دست در دست هم داده اند تا در برابر اقتدار ایران اسلامی بایستند اما همواره رهنمود های مقام عظمای ولایت تمامی نقشه های شوم آنها را خنثی ساخته و همچون چراغ راهی ملت ایران را به سر منزل مقصود و عزت هدایت کرده است.

وی تاکید کرد: دشمن قصد دارد تا با ایجاد فاصله بین مردم و رهبری و مرجعیت نظام فاصله بیندازند تا بدینوسیله از درون به نظام اسلامی ضربه بزند.

وی گفت: از  آنجا که جنگ فیزیکی هم چون هشت سال دفاع مقدس برای دشمن هزینه های گزافی را به همراه دارد لذا ایجاد تفرقه به عنوان حربه ای برای مقابله با نظام اسلامی ایران در دستور کار  دشمن قرار گرفته است.

خطیب جمعه زاهدان ابراز داشت: امروز واجب است تا شیعه و سنی و به ویژه علمای دنیای اسلام در موضعی مشترک و مقتدر با تکیه بر قرآن، خدا و پیغمبر مقابل صفوف بهم تنیده استکبار، صف‌آرایی کنند.

وی تاکید کرد: وحدت تنها رمز پیروزی مسلمانان است و در صورتی که همه مسلمانان در برابر استکبار متحد و هم قسم شوند هیچ قدرت نظامی در دنیا توان رویارویی با مسلمانان را نخواهد داشت.

دفتر نماينده ولي فقيه در امور اهل سنت استان سيستان و بلوچستان


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



تاريخ : پنج شنبه 25 ارديبهشت 1393برچسب:دشمن به دنبال ایجاد تفرقه بین مردم و مرجعیت نظام است/شیعه و سنی باید در برابر دشمن صف آرایی کنند, | 17:13 | نویسنده : دکتر عابد نقیبی |
value=