با حضور گسترده علما، طلاب، مسوولان و اقشار مختلف مردم پیکر مطهر ماموستا مجتهدی در سنندج تشیع شد

با حضور گسترده علما، طلاب، مسوولان و اقشار مختلف مردم پیکر مطهر ماموستا مجتهدی در سنندج تشیع شد

پیکر مطهر ماموستا مجتهدی مفتی اعظم فقه شافعی ایران و امام جمعه ی سنندج پیش از ظهر امروز با بدرقه ده ها هزار کردستانی متدین در سنندج تشیع شد.
پیکر مطهر ماموستا مجتهدی صبح امروز در قالب یک پرواز اختصاصی و با استقبال مردم و مسوولان از تهران به سنندج منتقل شد.
مراسم تشیع پیکر مطهر مفتی اعظم فقه شافعی ایران از مسجد جامع سنندج و با بدرقه ده ها هزار نفر از روحانیون، علما، طلاب، مدیران و مسئولان استانی و کشوری و مردم متدین کردستان تشیع و در جوار مرقد مجتهد اعظم پدر ماموستا مجتهدی و ماموستای شهید شیخ الاسلام در تپه شرف‌ الملک سنندج به خاک سپرده شد.
ماموستا حسام‌الدین مجتهدی با ۹۳ سال سن از ۱۰ سال قبل در سمت امام جمعه ی شهر سنندج به انجام وظیفه می‌پرداخت و از سه سال قبل نیز به عنوان نماینده ی استان کردستان در مجلس خبرگان رهبری عضویت داشت و در طول عمر با برکت خویش زمینه ساز خدمات شایان توجهی در حوزه تقریب بین مذاهب اسلامی و اتحاد و انسجام بین مردم کردستان و مسلمانان منطقه بود.
وی که از حدود ۲۰ روز قبل به دلیل شرایط نامساعد جسمی در بیمارستان بعثت سنندج بستری شده بود پس از وخامت حال به ناچار به تهران و بیمارستان طالقانی این شهر اعزام شد، اما ظهر روز شنبه به دیار باقی شتافت.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



تاريخ : چهار شنبه 10 ارديبهشت 1393برچسب:با حضور گسترده علما، طلاب، مسوولان و اقشار مختلف مردم پیکر مطهر ماموستا مجتهدی در سنندج تشیع شد, | 1:40 | نویسنده : دکتر عابد نقیبی |
value=