مراسم عمره موسم عبادت و دعا است و باید از این فرصت ها استفاده کنیم
حجت الاسلام والمسلمين هاجري:
مراسم عمره موسم عبادت و دعا است و باید از این فرصت ها استفاده کنیم

معاون فرهنگی و امور روحانیون در جلسه توجیهی عمره 93 اظهار داشتند: در کلیه استان های تحت پوشش دبیرخانه ایستگاه های پروازی ایجاد شده است به غیر از استان های هرمزگان، فارس و بوشهر که زائرین آنها در قالب یک کاروان از ایستگاه پروازی بندرعباس اعزام خواهند شد.



 

معاون فرهنگی و امور روحانیون در جلسه توجیهی عمره 93 اظهار داشتند: در کلیه استان های تحت پوشش دبیرخانه ایستگاه های پروازی  ایجاد شده است به غیر از استان های هرمزگان، فارس و بوشهر که زائرین آنها در قالب یک کاروان از ایستگاه پروازی بندرعباس اعزام خواهند شد.

وی در ادامه  از مسوولین گروه های اعزامی خواستند، نقاط قوت و ضعف کاروان های عمره را به معاونت فرهنگی انتقال نمایند تا مورد تحلیل و بررسی قرار گرفته و برای سال های آینده نقاط ضعف را به قوت ارتقاء بخشیم.

سهمیه دبیرخانه برای امسال کم نشده است و ایستگاه های پروازی نیز اضافه شده است و بحمدالله زمان عمره در ماه رجب  بوده و لازم است در این خصوص از زحمات و مساعدت  آقایان اوحدی وخدرنژاد تشکر و قدردانی نماییم.

وی آزادی عمل زائرین محترم را مورد توجه قرار داده و به  روحانیون و مدیران کاروان ها این امر را توصیه  کردند که ضمن رعایت مقررات کشور میزبان، نسبت به برگزاری مطلوب و با شکوه برنامه های عمره اقدام نمایند.

وی  در پایان اظهار داشتند، مدیران و روحانیون کاروان ها نسبت به اجرای همایش، جلسات فرهنگی و آموزشی در مکه و مدینه تلاش نموده و در خصوص تهیه بسته های فرهنگی نیز با دفاتر زیارتی استان های مربوطه هماهنگی لازم بعمل آید.

توليدي دبيرخانه


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



تاريخ : دو شنبه 1 ارديبهشت 1393برچسب:مراسم عمره موسم عبادت و دعا است و باید از این فرصت ها استفاده کنیم, | 13:24 | نویسنده : دکتر عابد نقیبی |
value=