پیام تبریک دبیر شورای برنامه ریزی بمناسبت آغاز سال 1393
حجت الاسلام والمسلمین عرب نیا:
پیام تبریک دبیر شورای برنامه ریزی بمناسبت آغاز سال 1393

طبیعت در تکاپوست تا لباس سپید زمستان را از تن درآورد و سبزینه زندگی و حیات برتن کند.



 

بسمه تعالی

"یا مقلب القلوب  و الابصار یا مدبراللیل و النهار یا محول الحول و الاحوال حول حالنا الی احسن الحال "

طبیعت در تکاپوست تا لباس سپید زمستان را از تن درآورد و سبزینه زندگی و حیات برتن کند. باز عالم و آدم با پایان زمستان، شتابان به استقبال بهار می‏روند تا فصل جدیدی از طراوت و شادمانی و زندگی را در تلاشی برای رسیدن به سعادت و تعالی تجربه کنند و تقویم تحول و تعالی در سرنوشت طبیعت ببار بنشیند.

سالی که گذشت سرشار از برگ‏های زرین افتخار و کامیابی برای ملتی بودکه با امام و شهدایش پیمان بسته بود تا فرجام استقلال و عزت و آزادی درکنار رهبرش بماند و فتح الفتوح تاریخی خود را با خلق تمدن اسلامی- ایرانی تکمیل نماید. در چنین گردونه‏ای حماسه‏ای سیاسی خلق کرد که شوق وافر دوستان و مظلومان عالم و حیرت تحقیرگونه دشمنان و مستکبران را به همراه داشت و بار دیگر مهر حقانیت و مشروعیت تام و تمام بر تارک جمهوری اسلامی ایران زده شدکه قطعا این ظفر با تحقق حماسه اقتصادی در قامت اقتصاد مقاومتی دو چندان خواهد شد.

بر همگان واضح است که ایران اسلامی لنگرگاه آرامش و اقتدار خاورمیانه و جزیره ثبات و امنیت درمیانه ناآرامی وآشوب و ناامنی است و این مگر با خلق حماسه وحدت و همدلی و برادری ما ممکن نشده است. رمز ماندگاری و صلابت ما درانداختن طرح وحدت و تقریب است که امام امت(ره) و رهبر معظم انقلاب(مدظله العالی) منادیان بی بدیل آن هستند.

دبیرخانه شورای برنامه ریزی مدارس علوم دینی اهل سنت سراسر کشور همچون گذشته با افتخار و دلگرمی به حمایت و اعتماد شما عزیزان گام‏های مصمم و بلندی را برای خدمت رسانی  برداشته و با طراحی نظام جامع خدمات آموزشی و فرهنگی می‏کوشد تا گام های بلندتری را در سال 1393 برای خدمت رسانی و بالندگی مدارس ارائه نماید. بی شک این مهم در همه مراحل با حمایت، همدلی و مشارکت موثر همه طلاب و روحانیون حوزه های علمیه، میسور و میسر می شود.

آغاز سال نو با عمره روحانیون اهل سنت که پیمانه پر محتوای علم و ایمان است مصادف شده است. هم کرانگی بهار طبیعت و بهار ایمان اسلامی خود شگون مبارکی از شروع سال نو است و امید داریم که در حج ابراهیمی آلبوم اطاعت و عبادت بر نگارستان پر رنگ این مرز و بوم نقشی جدید و جمیل ببندد.

پیشاپیش حلول سال نو و بهار پر طراوت که نشانه قدرت لایزال الهی و تجدید حیات طبیعت می باشد را به هموطنان اهل سنت خصوصا جامعه شریف و نجیب مدارس دینی تبریک و تهنیت عرض نموده و سالی سرشار از کرامت و معنویت را از درگاه خداوند متعال برایتان آرزومندم و یقین دارم با آگاهی، هوشیاری واتحاد خلل ناپذیر برادران شیعه و سنی روزهای پر شکوه تری در انتظار ایران عزیز و انقلاب اسلامی خواهد بود.

 

محمد صادق عرب نیا

دبیرخانه شورای برنامه ریزی

مدارس علوم دینی اهل سنت


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



تاريخ : شنبه 2 فروردين 1393برچسب:پیام تبریک دبیر شورای برنامه ریزی بمناسبت آغاز سال 1393, | 19:37 | نویسنده : دکتر عابد نقیبی |
value=