علامه الهلالی رهبری ایران را نمود واقعی ولایت فقیه دانست.

علامه تاج الدین حامد الهلالی:رهبری ایران نمود کامل ولایت فقیه است.


DSC06935

علامه الهلالی رهبری ایران را نمود واقعی ولایت فقیه دانست.

به گزارش پایگاه اطلاع رساتی مرکزبزرگ اسلامی غرب کشور ، علامه تاج الدین حامد الهلالی پیش از ظهر امروز به دعوت مرکزبزرگ اسلامی غرب کشور به سنندج آمده و با حضور در بین علمای استان کردستان در سالن شهدای روحانی این مرکز به ایراد سخنرانی پرداخت .
وی در پاسخ به سوال مسئول اداره فرهنگی اجتماعی مرکزبزرگ اسلامی غرب کشور که دلیل عدم به نتیجه رسیدن مبارزات ملت فلسطین چیست گفت : ایران دارای رهبری کامل و ولی فقیه است . اگر امروز ما در این سالن به نقد جریان های تکفیری می پردازیم و در آرامش و آسایش کامل سخنان خود را بیان می کنیم به دلیل داشتن رهبری است که در ایران حکومت می کند .
علامه تاج الدین اهلالی رهبری ایران را وحدت طلب دانست و ایراد داشت : در مصر و بسیاری از کشورهای عربی بسیاری از مردم به دلیل ظلم حکام به مبارزه با نظام حاکم می پردازند و دلیل این چیزی جز فساد حکام نیست . حکام بسیاری از کشورهای عربی به حدی فاسد هستند که پا را از گلیم خود دراز تر کرده و گاه در کشور های دیگر نیز دخالت می کنند . نمونه آن دخالت عربستان در امور داخلی سوریه و کمک نظامی به مخالفان رئیس جمهور این کشور است .
مفتی سابق کشور استرالیا گفت : امروز شاهد برادر کشی در بسیاری از کشور های مسلمان هستیم . این برادر کشی عین هدف دشمنان قسم خورده اسلام است . در دین اسلام کسی که اشهد را به جا می آورد مسلمان است . شاید این مسلمان دارای گناهانی باشد ، اما شایسته این نیست که سرش بریده شود .
این استاد دانشگاه الازهر مصر پس از ایراد سخنان به دعوت مدیر مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور از مجموعه کتابخانه دیجیتال و نسخ فیزیکی کتاب های تخصصی این مجموعه بازدید نمود و کتب خود را نیز به این کتابخانه اهدا نمود.
شایان ذکر است در ابتدای این مراسم ماموستا ملا محمود مدرسی ، امام جمعه نگل و از مدرسین برجسته مدارس علوم دینی اهل سنت به زبان عربی سصخنرانی نمود و اطلاعاتی در رابطه با منطقه کردستان ، طلاب ، روحانیون ، مدرسین و مدارس علوم دینی ارائه نمود .در انتها نیز ماموستا دکتر عبدالسلام کریمی از اساتید دانشگاه های کردستان و مدارس علوم دینی اهل سنت کردستان به زبان عربی از این استاد دانشگاه الازهر مصر برای دعوت قبول مجموعه و ایراد سخنان با ارزش تشکر و قدردانی نمود.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



تاريخ : یک شنبه 18 اسفند 1392برچسب:علامه الهلالی رهبری ایران را نمود واقعی ولایت فقیه دانست,, | 20:7 | نویسنده : دکتر عابد نقیبی |
value=