سبك زندگي اسلامي براساس فطرت بشري پايه ريزي شده است
امام جمعه اهل سنت سميع آباد(تربت‌جام):
سبك زندگي اسلامي براساس فطرت بشري پايه ريزي شده است

مولوي امان الله برزگر گفت: بهترين سبك زندگي، سبك زندگي اسلامي است كه بر اساس نيازهاي واقعي انسان است و علما و روحانيون بايد معارف ديني كه سبك زندگي اسلامي را در بر دارند به خوبي تبيين كنند.



 

به گزارش روابط عمومي دفتر امور اهل سنت استان هاي خراسان، مولوي امان الله برزگر، امام جمعه اهل سنت سميع آباد(تربت‌جام) گفت: سبك زندگي اسلامي چون براساس معارف الهي است و براساس فطرت بشري پايه ريزي شده است انسان را به سعادت واقعي مي رساند.

وي افزود: متاسفانه  استكبار جهاني و دشمنان اسلام  مي خواهند اين اصالت كه باعث استحكام خانوده ها و امت اسلامي مي شود از بين ببرند.

امام جمعه اهل سنت سميع آباد تصريح كرد: متاسفانه يكي از مسائلي كه مشكلات اخلاقي زيادي به بار آورده است استفاده از پوشش غربي و اروپايي است كه هيچ مرز و حريمي ندارد و منشاء فساد است.

وي تاكيد كرد: روحانيون و علما بايد سبك زندگي اسلامي را ترويج دهند و به خوبي معارفي كه در اين زمينه به ما رسيده از آيات و روايات براي مردم تبيين كنند.

روابط عمومي دفتر امور اهل سنت استان‌هاي خراسان


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



تاريخ : یک شنبه 18 اسفند 1392برچسب:سبك زندگي اسلامي براساس فطرت بشري پايه ريزي شده است, | 19:58 | نویسنده : دکتر عابد نقیبی |
value=