جامعه روحانیون اهل‌سنت هرمزگان بیانه منتشر کرد
 
به مناسبت یوم‌الله 22 بهمن؛
جامعه روحانیون اهل‌سنت هرمزگان بیانه منتشر کرد

جامعه روحانیون اهل‌سنت استان شامل ائمه جمعه و جماعت، طلاب و اساتید مدارس علوم دینی اهل‌سنت با توجه به در پیش بودن یوم‌الله 22 بهمن بیانیه‌ای در این خصوص منتشر کردند.



 

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی‌فقیه در امور اهل‌سنت هرمزگان، جامعه روحانیون اهل‌سنت استان شامل ائمه جمعه و جماعت، طلاب و اساتید مدارس علوم دینی اهل‌سنت با توجه به در پیش بودن یوم‌الله 22 بهمن بیانیه‌ای در این خصوص منتشر کردند.

متن کامل این بیانیه به شرح ذیل است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

اکنون که دشمنی، کینه‌توزی و عدم توجه به حقوق مردم ایران اسلامی، توسط دشمنان بر همگان محرض شده و علی‌رغم نرمش قهرمانانه دستگاه دیپلماسی کشور، جهان شاهد مواضع بی‌شرمانه و توهین‌آمیز سران کاخ سفید به ملت شریف و قهرمان ایران بود.

حال که شبکه استکبار جهانی به سردمداری آمریکا و اسرائیل و خیانت برخی از کشورهای عربی با تشکیل گروهک‌های تروریستی امثال داعش و جیش العدل و با ترویج فرقه ضاله وهابیت و تکفیر مسلمانان کمر به نابودی اسلام بسته است ؛شمیم خوش آرمان‌های انقلاب اسلامی بعد از 35 سال ایستادگی و مقاومت بیش از پیش احساس می‌شود و قلوب مسلمین در باب دشمن‌شناسی و بصیرت هوشیارتر شده است.

تردیدی نیست که حمایت از مواضع حکومت اسلامی، حمایت از اسلام است و ما جامعه روحانیون اهل‌سنت ضمن رصد کامل اظهار نظر‌های دشمن علیه نظام جمهوری اسلامی با حضور گسترده در یوم الله 22 بهمن به ندای رهبر و مقتدای خود مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) مفتخرانه لبیک گفته و خاری خواهیم بود بر چشم ملعون دشمنان اسلام و نظام اسلامی.

روابط عمومي دفتر نماينده ولي‌فقيه در امور اهل‌سنت هرمزگان


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



تاريخ : چهار شنبه 23 بهمن 1392برچسب:جامعه روحانیون اهل‌سنت هرمزگان بیانه منتشر کرد, | 13:12 | نویسنده : دکتر عابد نقیبی |
value=