دشمنان تاب و تحمل دوستی بین مذاهب اسلامی را ندارند
 
امام‌جمعه اهل‌سنت بندرپل:
دشمنان تاب و تحمل دوستی بین مذاهب اسلامی را ندارند

شیخ بازماندگان با بیان اینکه دشمنان تاب و تحمل دوستی بین مذاهب اسلامی را ندارند تشریح کرد: اطمینان دارم تفرقه‌افکنی‌های موجود در جهان اسلام از طرف دشمنان برنامه‌ریزی شده است و افرادی که دم از تفرقه و خصومت می‌زنند اجیر شده دشمنان و معاندین هستند.



 

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده وی‌فقیه در امور اهل‌سنت هرمزگان، شیخ حسین بازماندگان امام‌جمعه اهل‌سنت بندرپل در جمع بزرگان و معتمدین با بیان اینکه خیرخواهی برای مردم خود یک نوع سعادت است افزود: می‌شود از پشت میله‌های آهنی به افق نگاه کرد و گلی از جیب خود بیرون آوریم و ببوئیم و لبخند بزنیم و نیز می‌شود در کاخ روی ابریشم پرخاش کنیم و از خانه و خانواده و دارائی‌هایت به خشم بیاییم.

وی با بیان اینکه سعادت بسته زمان و مکان خاصی نیست اظهار کرد: سعادت در ایمان و اطاعت خداوند است و اینکه در دنیا از زندگی بزرگان دین الگو بگیریم و سخنان پیامبراسلام(ص) ر در زندگی خود احیا و زنده کنیم.

امام‌جمعه اهل‌سنت بندرپل با بیان اینکه سعادت را نمی‌شود در لشگریان هارون‌الرشید و گنج‌های هارون و کاخ‌های سر به فلک کشیده و ... یافت تصریح کرد: انسان باید در دنیا همچون مسافر و رهگذر باشد.

وی با اشاره به حدیثی از پیامبراکرم(ص) که می‌فرماید، «نیکی مایه آرامش است و گناهان مایه شک و تردید بیان کرد: سعادت واقعی را یاران و شاگردان حضرت محمد(ص) دارا بودند با وجود اینکه زندگی سخت و کم درآمدی داشتند.

شیخ بازماندگان با بیان اینکه جامعه‌ای سعادتمند است که پویا باشد و در عین داشتن اختلاف فکری و اختلاف سلیقه با هم برادر باشند تصریح کرد: هدف این نیست که با هم به اتفاق نظر برسیم بلکه هدف این است که تفرقه و دشمنی با هم نداشته باشیم.

وی با بیان اینکه دشمنان تاب و تحمل دوستی بین مذاهب اسلامی را ندارند تشریح کرد: اطمینان دارم تفرقه‌افکنی‌های موجود در جهان اسلام از طرف دشمنان برنامه‌ریزی شده است و افرادی که دم از تفرقه و خصومت می‌زنند اجیر شده دشمنان و معاندین هستند.

روابط عمومي دفتر نماينده ولي‌فقيه در امور اهل‌سنت هرمزگان


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



تاريخ : دو شنبه 9 دی 1392برچسب:دشمنان تاب و تحمل دوستی بین مذاهب اسلامی را ندارند, | 17:33 | نویسنده : دکتر عابد نقیبی |
value=