حضور در نماز جمعه دارای خیر و برکات زیادی است
 
امام‌جمعه اهل‌سنت روستای گوین:
حضور در نماز جمعه دارای خیر و برکات زیادی است

امام‌جمعه اهل‌سنت روستای گوین گفت: در حدیثی پیامبراکرم(ص) فرمودند، هر کس کار خیری در روز جمعه انجام داد به اندازه ده برابر روزهای دیگر اضافه‌تر ثواب کسب می‌کند.



 

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی‌فقیه در امور اهل‌سنت هرمزگان، شیخ ابراهیم بوبر امام‌جمعه اهل‌سنت روستای گوین با اشاره به عظمت و بزرگی روز جمعه اظهار کرد: در حدیثی پیامبراکرم(ص) فرمودند، هر کس کار خیری در روز جمعه انجام داد به اندازه ده برابر روزهای دیگر اضافه‌تر ثواب کسب می‌کند.

وی با بیان اینکه نماز جمعه حق و واجب بر هر مسلمانی است مگر چهار گروه افزود: این چهار گروه شامل، بنده و غلامی که صاحب دارد، زن باشد، خردسال باشد و یا مریض باشد است.

امام‌جمعه اهل‌سنت روستای گوین با اشاره به حدیثی از پیامبراسلام(ص) گفت: هر کس سه نماز جمعه را بدون عذر و بهانه‌ای ترک کند نام او در گروه افراد منافق نوشته می‎‌شود.

وی با اشاره به حدیث دیگری از پیامبراکرم(ص) بیان کرد: شخصی که در نیمروز تابستان و گرمای هوا به مسجد می‌آید و در نمازجمعه شرکت می‌کند مانند کسی است که تعدادی قربانی می‌دهد و اگر دیرتر بیاید مانند کسی است که گاوی قربانی می‌کند و باز اگر دیرتر بیاید مانند کسی است که قوچی قربانی می‌کند و باز هم اگر دیرتر بیاید مانند کسی است که مرغی را قربانی کند.

روابط عمومي دفتر نماينده ولي‌فقيه در امور اهل‌سنت هرمزگان


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



تاريخ : پنج شنبه 21 آذر 1392برچسب:حضور در نماز جمعه دارای خیر و برکات زیادی است, | 16:31 | نویسنده : دکتر عابد نقیبی |
value=