مسجد اهل‌سنت داماهی بندرعباس افتتاح شد
 
با حضور نماینده ولی‌فقیه در هرمزگان؛
مسجد اهل‌سنت داماهی بندرعباس افتتاح شد

مراسم افتتاح مسجد اهل‌سنت داماهی بندرعباس با حضور نماینده ولی‌فقیه در استان و قائم مقام نماینده ولی‌فقیه در امور اهل‌سنت هرمزگان برگزار شد.



 

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی‌فقیه در امور اهل‌سنت هرمزگان، مراسم افتتاح مسجد اهل‌سنت داماهی بندرعباس شب گذشته 17 آذرماه با حضور نماینده ولی‌فقیه در استان و قائم مقام نماینده ولی‌فقیه در امور اهل‌سنت هرمزگان و جمعی از روحانیون اهل‌سنت و اهالی محله داماهی بندرعباس برگزار شد.

آیت‌الله غلامعلی نعیم‌ابادی نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه بندرعباس با اشاره به روایتی از جناب ابوذر، صحابی جلیل‌القدر پیامبراسلام(ص) اظهار کرد: برای مال و اموال سه شریک وجود دارد و آن سه شریک شامل خودت، حوادث و وراث است.

وی با بیان اینکه حوادث با حوادث طبیعی، بیماری و سایر مشکلات سهم خود را می‌گیرد گفت: وراث هم بعد از مرگت مالت را می‌خوردند و باید امیدوار باشی حداقل پشت سرت حرف نزنند که برای ما چقدر کم پول گذاشت.

امام‌جمعه بندرعباس با بیان اینکه انسان نباید از دیگر شرکای مالی خود عقب‌تر باشد گفت: انسان زرنگ کسی است که تا می‌تواند از سهمش در راه درست و ماندگار استفاده کند.

وی با بیان اینکه مسجد‌ساز یک انسان زرنگ است اظهار کرد: کسی که از مال خود در جهت ساخت مسجد و باقیات الصالحات استفاده می‌کند؛ یک شخص عاقبت‌اندیش و زرنگ است.

نماینده ولی‌فقیه در استان با بیان اینکه در هرمزگان افرادی با ثروت و درآمدهای میلیاردی وجود دارند گفت: از میان این افراد عده‌ای هستند که به فکر آخرت خود هستند و برای مومنین مسجد می‌سازند و ثواب و خیر آخرت را برای خود می‌خرند که یک نمونه‌آن مسجدسازی است که این مسجد را بنا نهاده است.

روابط عمومي دفتر نماينده ولي‌فقيه در امور اهل‌سنت هرمزگان


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



تاريخ : سه شنبه 19 آذر 1392برچسب:مسجد اهل‌سنت داماهی بندرعباس افتتاح شد, | 13:36 | نویسنده : دکتر عابد نقیبی |
value=