نمازجمعه پایگاه دعوت مسلمانان به ایستادگی در برابر دشمنان است
 
امام جمعه بروجرد:
نمازجمعه پایگاه دعوت مسلمانان به ایستادگی در برابر دشمنان است

امام جمعه بروجرد گفت: نماز جمعه پایگاه بزرگ مسلمان برای دعوت به ایستادگی در برابر دشمنان و زیاده خواهان است.



 

ˈ حسن ترابیˈ  در جلسه ستاد نماز جمعه بروجرد با بیان اینکه اگر امروز در عرصه دیپلماسی جهان به موفقیت های بزرگی دست یافته و قدرتهای دنیا حق ایران را در غنی سازی به رسمیت شناختند به برکت ایستادگی ملت ایران است، افزود: ایستادگی ملت در برابر دشمنان به مطالب ارایه شده در نمازهای جمعه برمی گردد که توسط امامان جمعه برای مردم بازگو می شود.

وی اضافه کرد: دشمنان برای تسلیم شدن مردم ایران حربه های مختلفی از جمله تهدید ، تحریم و فشار سیاسی را آزمایش کردند ولی مانع ازپیشرفت ایران اسلامی نشدند وبناچار حاضر به مذاکرده با ایران شدند.

حجت الاسلام والمسلمین ترابی تصریح کرد: اقتدار ملت ایران و مقاومت در برابر دشمنان باعث شد که کشورهای عضو دائم سازمان ملل حق ایران را به رسمیت بشناسند و با ایران اسلامی به مذاکره بنشینند.

امام جمعه بروجرد همچنین به آثار وبرکات برگزاری نماز جمعه در کشور اشاره کرد وگفت: اسلام به اجتماع بزرگ مسلمان برای اقامه نمازجمعه ، اهمیت بالایی قائل است زیرا در این اجتماع بزرگ ، امت اسلامی با مسائل و مشکلات جهان اسلام آشنا می شوند.

وی در بخش دیگری از سخنانش گفت: نماز نقش کلیدی وممتازی در بین عبادات مسلمانان دارد و در صورتی سایر اعمال مسلمانان در پیشگاه خدا پذیرفته میشود که ابتدا نماز آنها مورد قبول واقع شود.

وی همچنین اظهار داشت: همکاری و همدلی اعضای ستاد نماز جمعه بروجرد باعث شده که ستاد نماز جمعه این شهرستان در بین سایت ائمه جمعه استان لرستان رتبه اول و در سطح کشور و در بین 740 شهر رتبه 18 را کسب کند.

وی اضافه کرد: ستاد نماز جمعه دارای فعالیتهای گوناگون و متنوعی است که انتشار ویژه نامه نوروز این ستاد در سال 92 برای الگوگیری به 740 شهر ایران ارسال شده است.

حجت الاسلام والمسلمین ترابی از دیگر فعالیتهای ستاد نماز جمعه شهرستان بروجرد را انتشار مجله الکترونیکی در فضای مجازی، برگزاری همایشهای مختلف فرهنگی، سرکشی دوره ای به مساجد سطح شهر، ارسال پیامک مناسبتی به شهروندان در مناسبتهای مختلف ملی و مذهبی و دیدار با خانواده های معظم شهدا و قهرمانان ورزشی و نخبگان علمی و مدجویان بهزیستی عنوان کرد.

امام جمعه بروجرد گفت: سایت ستاد نماز جمعه بروجرد هم اکنون دارای مشروح 130 خطبه نمازجمعه و 150 عنوان عکس شامل دو هزار قطعه عکس از برگزاری نماز جمعه در بروجرد می باشد.

حجت الاسلام والمسلمین ترابی افزود: تاکنون یک میلیون و 200 هزار کاربر از سایت نماز جمعه بروجرد بازدید کرده اند.

به گزارش خبرنگار ایرنا جلسه ستاد نماز جمعه بروجرد با حضور رییس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان لرستان و اعضای ستاد نماز جمعه بروجرد در دفتر امام جمعه این شهر برگزار شد.

ايرنا


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



تاريخ : سه شنبه 19 آذر 1392برچسب:نمازجمعه پایگاه دعوت مسلمانان به ایستادگی در برابر دشمنان است, | 13:28 | نویسنده : دکتر عابد نقیبی |
value=