همه مسلمانان باید جلوی تکفیری ها بایستند
آیت الله تسخیری:
همه مسلمانان باید جلوی تکفیری ها بایستند
 
همه مسلمانان باید جلوی تکفیری ها بایستند
رئیس شورای عالی مجمع جهانی تقریب با اشاره به خطرات تکفیری ها برای جهان اسلام اظهار داشت: همه مسلمانان باید جلوی تکفیری ها بایستند زیرا تکفیری ها با همه مسلمانان درگیر هستند.

به گزارش خبرنگار تقریب(تنا) از استانبول، آیت الله محمد علی تسخیری، مشاور عالی مقام معظم رهبری در امور جهان اسلام طی سخنانی در دومین نشست کمیته صلح اسلامی که روز پنج شنبه در استانبول ترکیه برگزار شد، اظهار داشت: مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی کارهای بسیار زیادی برای مصالحه و دوستی بین مسلمانان انجام داده است و به همه نقاط دنیا هیئت هایی را اعزام کرده تا در آنجا وحدت ایجاد کند.


آیت الله تسخیری افزود: من شخصا از طرف مجمع جهانی تقریب به بسیاری از نقاط سفر کرده ام و پیرامون مشکلات جهان اسلام بحث و تبادل نظر داشته ام.


آیت الله تسخیری با اشاره به سفرش به میانمار اظهار داشت: در میانمار، مسلمانان توسط بوداییان کشته می شوند. من در آنجا با مسئولان و رؤسای آنها دیدار کردم و گفتم همانطور که بودا مردم را به رحمت و دوستی دعوت می کند، شما نیز با مسلمانان دوستی و رحمت داشته باشید.


وی همچنین افزود: من در سفر اخیری که به عربستان سعودی جهت شرکت در نشست مجمع جهانی فقه اسلامی داشتم، از همه علما برای مقابله با تفکر تکفیری دعوت کرده و تأکید کردم که پیرامون وحدت با یکدیگر نشست داشته باشند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



تاريخ : یک شنبه 10 آذر 1392برچسب:همه مسلمانان باید جلوی تکفیری ها بایستند, | 17:56 | نویسنده : دکتر عابد نقیبی |
value=