تمامی اهل سنت در برابر سلفی های تکفیری هستند/مسلمانان باید توطئه های تفرقه افکنانه دشمنان را جدی بگی
امام جمعه موقت سنندج تأکید کرد:
تمامی اهل سنت در برابر سلفی های تکفیری هستند/مسلمانان باید توطئه های تفرقه افکنانه دشمنان را جدی بگیرند
 
تمامی اهل سنت در برابر سلفی های تکفیری هستند/مسلمانان باید توطئه های تفرقه افکنانه دشمنان را جدی بگیرند
امام جمعه موقت سنندج حرکات گروه های تروریستی و تکفیری در کشورهای اسلامی را محکوم کرد و خواستار هوشیاری همه جانبه مسلمانان در این خصوص شد.

به گزارش خبرنگار تقریب(تنا) از سنندج، ماموستا امین راستی در نشست تخصصی مقابله با نحله های انحرافی که به همت اداره کل آموزش و پرورش کردستان و به مناسبت هفته گرامیداشت بسیج در سنندج برگزار شد، اظهار داشت: معنای اصلی وحدت این است که مسلمانان با وجود اختلافات جزئی بتوانند در کنار یکدیگر به آسودگی زندگی کنند.

وی افزود: دشمنان با تمام توان می کوشند که وحدت و انسجام در بین مذاهب مختلف اسلامی را خدشه دار کنند.

امام جمعه موقت سنندج تصریح کرد: با توجه به اینکه اسلام کامل ترین و جامع ترین آیین را به جهانیان ارائه کرده است لذا دشمنان به دلیل ضعف و ناتوانی در برابر آموزه های متقن اسلامی به سوی مقابله فیزیکی با مسلمانان و انحراف افکار عمومی روی آورده اند.

ماموستا راستی خاطرنشان کرد: دشمنان می کوشند تا در اذهان مسلمانان این مسئله را جا بیندازند که اسلام دین حکومت نیست و برای پیشرفت و توسعه باید از آموزه های دینی دور شد.

این عالم برجسته اهل سنت ایرانی در بخشی دیگر از سخنان خود اظهار داشت: تمامی اهل سنت در برابر وهابیت و سلفی های تکفیری هستند و سلفی‌ ها را نوکران دشمنان اسلام می دانند.

امام جمعه موقت سنندج با تأکید بر اینکه قرآن به علت جامعیت خود قادر است بر جامعه حکومت کند، تصریح کرد: سلفی ‌ها در تلاش هستند که مسلمانان را از این کتاب آسمانی بیگانه کرده و اسلام را به گونه ‌ای تفسیر کنند که دشمنان می ‌خواهند.

ماموستا راستی افزود: سلفیت و وهابیت هیچ سنخیتی با اسلام ندارند و به دلیل آنکه مسائل مشخص فقهی برای تبعیت در آن وجود ندارد «لا مذهب» هستند و همچون دیگر دشمنان اسلام و مسلمین محسوب می شوند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



value=