با کشتار زنان و کودکان شيعه در دل مردم وحشت ايجاد کنيد

با کشتار زنان و کودکان شيعه در دل مردم وحشت ايجاد کنيد

 يک روحاني عربستاني از تروريستهاي القاعده که در عراق فعاليت مي کنند درخواست کرد که زنان و بچه هاي مردم شيعه عراق را بکشند که در دل مردم وحشت بيشتري بيندازند.
«سعد الدريهم» استاد شريعت دانشگاه موسوم به "امام محمد بن سعود" در رياض در صفحه خود در شبکه هاي اجتماعي ...

 يک روحاني عربستاني از تروريستهاي القاعده که در عراق فعاليت مي کنند درخواست کرد که زنان و بچه هاي مردم شيعه عراق را بکشند که در دل مردم وحشت بيشتري بيندازند.
«سعد الدريهم» استاد شريعت دانشگاه موسوم به "امام محمد بن سعود" در رياض در صفحه خود در شبکه هاي اجتماعي عناصر القاعده در عراق را "مجاهد" خواند و نوشت: اگر مجاهدين در عراق فشار و قتل را بيشتر کنند و حتي اگر زنان و کودکان را به اسارت بگيرند در دل رافضي ها [همه فرقه‌هاي شيعه] رعب و وحشت ايجاد مي کند.
اين اظهارات اين استاد شريعت و مبلغ سعودي با انتقادات گسترده اي همراه بوده است.

نويسنده روزنامه "المدينه" در اين باره گفت: "خدا را شاهد مي گيرم که بيشترين کساني که مايه تمسخر و اهانت به اسلام مي شوند يهودي‏ها، مسيحي‏ها و زرتشتي‏ها نيستند بلکه مانند اين متشدد (سعد الدريهم) هستند که دعوت به کشتار و خونريزي مي کنند".

 

«عبد الله بن بخيت» نويسنده روزنامه عکاظ عربستان گفت: "وقتي چنين فردي بدون هيچ بازخواست و اتهامي رها مي شود تعجبي نيست که تروريست ها در عربستان زندگي مي کنند".

 

«محمد العمر» نويسنده سعودي در اين باره گفت: "نياکان ما در وصيت هاي خود اين عمل را انجام نداده اند."

 

نويسنده ديگري به نام «عبد العزيز الزهراني» در خطاب به الدريهم نوشت: "نبي رحمت (ص) حتي زنان و بچه هاي يهود را هم نمي‏کشت!".

 

خانم «حليمه مظفر» نويسنده روزنامه "الوطن" از مقامات عربستاني خواست که الدريهم را محاکمه کنند و وي را از تدريس در دانشگاه منع کنند.

 

«يوسف أبا الخيل» همچنين نويسنده روزنامه "الرياض" عربستان الدريهم را اينگونه وصف کرد: "خداوند نه تنها ايمان را از قلب صاحب اينگونه سخنان خطرناک گرفته است بلکه رحمتي را که حتي حيوانات و نباتات اين دنيا آن را دارا مي باشند نيز از او گرفته است".

 

گفتني است "سعد الدريهم" چندي پيش مدعي شد، "حق ورود به بهشت در انحصار ساکنان و علماي نجد است".

 

اين استاد شريعت و مبلغ سعودي تأکيد کرد: "مدعي عصمت ساکنان نجد نيستم؛ اهل سنت و فرقه ناجيه ممکن است در هر منطقه اي حضور داشته باشند ولي اکثر آنها در اين سرزمين هستند".

 

بسياري از فعالان شبکه هاي اجتماعي اينترنتي در عربستان با انتقاد از اظهارات الدريهم، مواضع او را نژاد پرستانه دانستند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



تاريخ : سه شنبه 5 آذر 1392برچسب:با کشتار زنان و کودکان شيعه در دل مردم وحشت ايجاد کنيد, | 17:7 | نویسنده : دکتر عابد نقیبی |
value=